Gå til innhold

...jeg er tilbake fra sykehuset....


Sigbeth

Anbefalte innlegg

Bare en liten oppdatering fra meg til de som måtte være interesserte:

På jordmorkontrollen i dag var barnets puls 124, noe som var litt lavt, og jeg hadde heller ikke kjent så mye liv om morgenen - men jeg hadde også stått opp 2 timer før jeg pleide, og vet derfor ikke hvordan det pleier være på denne tiden. Jordmor ringte fødeavdeling og jeg fikk komme samme dag. Så lyttet hun på fosterlyden igjen, og da var den 130.

 

På sykehuset skjønte de ikke hvorfor jeg hadde blitt sendt dit, 124 var da helt normalt, sa de der. Men de gjorde jobben sin, jeg ble målt med ctg, og fikk ny blodtrykkstest og urinprøve. Vi ventet over en time på lege, og fikk til slutt ultralyd også. Alle tester viste at barnet hadde det bra, men legen som gjorde UL sa at barnet nok var 4,5 kg! Hjelp!

 

Er en uke over termin nå, og frykter at barnet blir enda større før fødsel. kanskje det hjelper å redusere sukkerinntaket? Fikk også ny time til overtidskontroll 17/8, men håper ikke det blir nødvendig! Vær så snill å komme snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt at alt var ok da.. 124 hørtes helt normalt ut for min del ja..

Kjedelig å gå så lenge over, men jeg krysser fingra for at noe skjer snart!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at alt var bra.

jeg vil bare nevne at selv om barnet er "stort" trenger ikke det gjøre fødselen verre. hvor stort barnets HODEOMKRETS er har mere å si.

Mine tre barn har hatt 35,35 og 38 cm i hodeomkrets og det var sistnevnte som kjentes best.

Er du en uke på overtid er det nok lite å hente på å redusere sukkerinntaket:)

Lykke til, det går nok bra dette skal du se.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...