Gå til innhold

fillern og alltså.. jeg vil ha RIER nå!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

er kjempespent på babyen vår, har så lyst å treffe han:-) idag har jeg bare hatt en eneste kraftig kynner.. hva er det for tull liksom??!?!?! blir jo ikke noen modning ut av det!!!

 

gi meg vondt, nå!! hehe.. kommer angre det ønsket, det vet jeg jo, men nå vil jeg ha han ut!! en uke til menstermin og 12 dager til ul den 22..

 

hva skal jeg gjøre for å få vondt?! rydde loft, er det en ide? og er det virkelig effekt i å pusse vinduer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gå tur! Da får jeg vondt av og til - hvis man går litt fort i hvert fall!

 

hilsen meg som faktisk er EN UKE etter termin nå!

 

hvor får man tak i tålmodighetssalve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he! Jeg og.... men jeg har 5 uker igjen til menstermin og 6 til UL termin, så jeg får vel bare holde ut ;o) Morsomt innlegg. Kjenner meg godt igjen. Har en fra før, så jeg vet hva det vil si å vente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg også! Er så klar for litt ordentlige smerter nå! Ikke bare disse latterlige kynnerne! Hehe. Kommer jeg til å spise disse ordene når det skjer, tro? Tålmodighetssalve? Ja takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du skal få rier i massevis §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ bland det med litt anna småsnacks,så tenker jeg det hjelper =0)

lykke til da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kalle inn svigers til rundvask. Funket som en kule med forrige mann i hvert fall :-) Gikk rundt med rier i et hus som stod på hodet i ting og tang, de velta TV-en og knuste kunst, men tiden frem til fødselen var skikkelig i gang gikk fort.

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:-) rydde/vaske hus er gjort, skal ta bedet litt senere idag, tur har jeg hatt meg en og skal ha en til i kveld. sex er ikke så enkelt, samboer har rett og slett problemer med å "føle" så mye! det er vel pga ting inni meg er forandret, har blitt litt utvidet, for ikke å nevne utflod og gøkk som gjør friksjonen litt dårligere enn normalt.. haha.. sorry detaljer her alltså:-)

 

skal til fotsoning om to timer, så håper det kan sette litt fart på sakene og ihvertfall gi meg noen effektive kynnere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...