Gå til innhold

Når ble dere evt sykemeldt....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på besøk fra 2.tri....

 

Dere som har en fysisk krevende jobb, når ble dere evt sykemeldt? Og hva var årsaken til sykemeldingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble 50% sm i uke 20. Har en jobb med gåing og trakking hele dagen, og NULL pauser. Så når jeg fikk bekkenproblemer var det umulig for meg å jobbe 100%.. Jobbet 50% frem til uke 30 var det vel, da ble jeg 100% sm, for bekkenproblemet ble bare verre og verre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble først sykmeldt i 14dager pga rygg/bekken smerter. Begynte å jobbe igjen, men fungerte ikke. Så har vært 100% sykmeldt fra uke 25. Jobbet på sykehjem og alternative løsninger er det få av der desverre.

 

Er driiiiit kjedelig å gå hjemme, dagene blir lange og venteliden enda lenger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen jobb som er spesielt krevende, men ble sykmeldt 50% fra uke 21 eller noe pga bekkenløsning. Er nå i uke 30 og er fortsatt i halv stilling og kommer ikke ut i full stilling igjen før permisjonen da bl bare blir verre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tung jobb med mye løfting av tunge sekker. Arbeidsgiver kunne ikke omplassere meg siden jeg hadde den letteste jobben fra før, så det ble til at jeg slapp å jobbe. Gått hjemme siden uke 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50% fra uke 20. Fra uke 30 100% da jeg har en jobb med mye stell i ikke alt for tilrettelagt boliger.... Deilig å ha overskudd, men dagene kan gå sakte.... Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært 100% sykmeldt siden uke 13 eller noe pga. mye hodepine en periode. Jobber som kokk og står og går da hele dagen i minst 35 grader uten noen pauser så da var saken grei:) Kjedelig å være hjemme også da. Har traska hjemme siden påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jobb som innebærer ståing og gåing på marmorgulv i timer av gangen. Jeg har vært 100 % sykemeldt siden rundt uke 6. Først på grunn av kvalme, deretter på grunn av smertefulle kynnere som gjorde at måtte ligge i strekk av gangen. (Ikke så kjekt når jobben går ut på å snakke med folk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her, takker for svar:)

 

Jeg har etter jeg ble gravid fått mye vondt i ryggen og store ubehageligheter når jeg bøyer meg. Har en fysisk krevende jobb og lurer veldig på hvordan dette vil utvikle seg. Derfor var jeg litt nyskjerrig på om det er vanelig å bli sykemeldt tidlig i svangerskapet og hva som var årsaken til sykemeldingen.... Trengte vel en bekreftelse på at jeg er normal, he he...

 

Men håper selfølgelig at ting går seg til etterhvert for det kan bli noen lange mnd å gå hjemme.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært sykemeldt siden uke 10 og har storkost meg hjemme.. overrasket over hvor greit det har gått og gå hjemme..

 

var bekkenløsning som fik meg sykemeldt, men har blitt fin etter jeg sluttet jobbe da.. og fint og gjøre akuratt det jeg har orket og villet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble 50% sykemeldt i uke 17 pga bekkenplager.

Det var veldig greit å jobbe halv dag.Da hadde jeg noe å gå til.Sammtidig som jeg ble bedre i bekkenet og ikke så sliten.

I uke 30 ble jeg 100% sykemeldt pga premature rier.Da fikk jeg beskjed om å ta det helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei =)

Jeg ble sykemeldt i uke 22, 50%.... Jeg har en jobb der jeg står hele dagen,så var mye derfor... Jeg er nå i uke 32, og ble sykemeldt 100% på onsdag... Det ble jeg til permisjonen begynte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg var først sykemeldt noen uker på begynnelsen av savngerskapet pga kvalme. Så tilbake til jobb. Så sykemeldt 100% fra uke 35 ca pga dårlig søvn de siste 5 ukene før sykemeldingen, følte meg generelt ganske utslitt og slikt.

Har ikke hatt en fysisk krevende jobb, men en jobb som krever at man har energi og ekstra krefter og en jobb som til tider kan utsette en for ganske så mye press/stress og ubehagelige opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 mnd før permisjon.. pga kynnere, blødninger og høyt BT..

Jobber selv i butikk, sto/gikk på betonggulv hele dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...