1litenOg1Stor Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Vi har fått tilbud om barnehageplass et stykke unna men det er bare 60prosent.Hvis vi skal takke ja til plassen så må sønnen min være hos dagmamma i tillegg en-to dager i uka.Det er en liten familiebarnehage med en ansatt og fem barn.Vi har også fått ja fra en dagmamma i nærheten av der vi bor,hun kan passe han en-to dager i uken men også heltid.Sønnen min blir ti mnd når dette blir aktuelt.Er det best for sønnen min å være bare hos dagmmamma eller spiller det ingen rolle?Hva hadde dere gjort?? Hvis du sier nei til en barnehageplass er det da umulig å få plass senere??
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Hei. Jeg ville valgt kun dagmamma. Så lenge hun ikke har flere enn tre barn. Siden sønnen din bare er ti måneder så er det jo viktig at han blir passet på så og si hele tiden og han trenger mye oppmerksomhet. Så tror jeg at det er bra for han å være på et fast sted vær dag. Du vet jo barn og rutiner. :-) Takker du nei til barnehageplass havner du bakerst i køen, men du kan få ny plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå