Gå til innhold

bare lurer jeg...


  ♥ emil06 +enya10 ♥

Anbefalte innlegg

...kan jordmor kjenne hvordan babyen ligger?? Og hvordan kjennes det når de ligger med hodet ned?? Hvor kjenner man mest bevegelser da?? Kanskje et litt dumt spørsmål men har jo ikke vært med på dette før;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de driver jo å kjenner etter hvordan de ligger, så regner jo med at de kan det:)

 

Min jordmor og lege har begge kjent at han i magen ligger med hodet ned og ryggen ut på høyre side. Det med ryggen kjente jeg forsåvidt sjøl, for han bukter seg sånn rart der. Så det kjente jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jordmor kjenner hvordan barnet ligger ja, dette er viktig for å vite om det ligger med hodet eller rompa ned. Jeg må si at jeg ikke kjenner så mye forskjell på hvordan babyen ligger.

Tror det er individuelt hvor man kjenner bevegelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min ligger med hodet ned og har føttene oppunder ribbeina mine. Knærne står ut som to klumper øverst på magen. Han sparker veldig mye med beina og da ser jeg det godt og kjenner det øverst på magen og under ribbeina. Og av og til krafser han litt med armene og vrir på hodet sånn at jeg må tisse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jm i går og hun sa han lå med hodet ned - festet seg. Fikk lov til å kjenne, og da kjente jeg at det var noe hardt, men ikke mer enn det... Kjenner også rompa hans opp mot ribbena og ryggen ned langs magen... snodig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...