Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 I det siste har jeg begynt å oppføre meg annerledes enn før. Har oppdaget at jeg liker å vise meg fram. Synes nesten det er litt pinlig. For eksempel er det ganske godt innsyn i leiligheten vår. Allikevel, eller kanskje nettopp derfor, liker jeg å sprade omkring splitter naken, selv om jeg merker at nabomannen ser på. Det samme gjelder når jeg er ute. Har begynt å gå truseløs under korte skjørt, og elsker det når jeg merker at noen kan se mer enn de kanskje har godt av.... Flere som har det på samme måten?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Ahhhhh. Flott altså.!!! Ja eg går nesten alltid uten truse når eg har skjørt på. Jeg har også til tider kastet BH. Jeg har ganske store pupper. Ikke så hengete men akkurat åasse store og faste til å gå uten. Gjett om jeg får mangen blikk. Menn elsker det, jeg har også fått blikk og komentarer av begge kjønn..... Tilbud.... Fantastisk deilig.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Ååååhhhhh ja gjett om vi menn liker dette!!!!!!! Dame uten truse med kort trangt skjørt, og store faste pupper... Bare fortsett med det dere! Eneste ulempe er økt sjanse for trafikkulykker i tettbygd strøk. Hilsen Stirrepikken
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Du tar vel i mot tilbudene også du, da? Kan virke sånn...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Har du tatt en seriøs vurdering på hvordan du ser ut først? Ingen som liker å se på en med strekkmerker, for stor mage og hengepupper. Nei, en må se mer eller mindre perfekt ut om en vil "vise seg fram".
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 det har jeg også lyst til, men tørr ikke helt! Vet typen hadde digget det, han har nemlig hintet litt frempå--
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Mulig hovedinnlegger bør justere speilet litt.... Eller ta seg ett par sobril blandet med en god gammeldags seroxat i store doser!!! Trodde de aller fleste likte å vise seg frem jeg:-) Og hvem er det som i det hele tatt gidder å gå med truse? Greit med de som har inkontinensproblemer, men Djezzezzzzz kræistes hvem gidder vel å høre om at ei skrukke med pen kropp som går truseløs, når 60% av Norges befolkning gjør det:-) Til og med Sonja gjør det.. Bare spør en eller annen som har vært i garden......
Anbefalte innlegg