_Krølle_ har blitt mamma igjen Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Hva tenker dere om det jenter? Skal dere gi noe? Forslag?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 jeg skal gi han en safe med penger i...slik vi kan bruke det til egen kapital...slik vi kan kjøpe oss hus...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 egentlig så burde vel mannen også få en morgengave . men samtidig så synes jeg at vi damene skal bli satt litt xtra pris på ... litt ego kanskje.. ikke umulig at jeg finner på å gi ham noe altså --
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Man kan foreksempel gi - en fin klokke (og kanskje gravere inn noe på baksiden av den) - mansjettknapper - slipsnål - noe han har interesse for. (feks, ei venninne av meg hadde lyst til å gi mannen en gitar i morgengave. En annen veninne ga mannen en tursekk)
Mona2 Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Jeg har vært og kjøpt en Dolce & Gabbana klokke idag! Kjempestilig klokke, selv om den var litt dyrere enn jeg først hadde tenkt. Vel, må jo skjemme bort disse mennene litt også
*mamma i mars 05* Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Jeg skal enten gi gavekort på mc lappen, eller kjøpe en motorsykkel til han... Kommer helt an på hvor mye penger jeg klarer å spare )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå