_Krølle_ har blitt mamma igjen Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Hvis jeg skal ha tale da... tenkte at jeg kunne finne et fint dikt om kjærlighet, nærhet, eller noe... Det haster dog, for brylluppet finner sted 19.august!! All hjelp er god hjelp:)
Lillegull og spiren Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Kjærlighet er livets gave,nærhet jeg vil gi til deg, sammen skal vi begge leve,sammen på den lange vei. Selv om noen dager har vært vannskelig og grå, så husk at bak om skyene er himmelen alltid blå. Ta vare på de egskaper,som til deg ble gitt, Da vil selve livet føles meningsfult og fritt. dette kom jeg på i farten...karnsje du kan bruke det:) klem
brooklyn Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Jeg hadde dette diktet som avslutning til min tale på lørdag. Talen var morsom og alle lo masse, og jeg avsluttet med dette Elskede ...(navn) Med deg er jeg alltid trygg Med deg er det deilig å leve Med deg er vi to som ler Jeg vil være sammen med deg enda mer Dine kyss er fortsatt spennende Dine armer gjør meg varm Dine øyne forfører hver dag Jeg nyter deg i fulle drag Uten deg er jeg kald Uten deg er det tomt Uten deg er det ensomt og trist At jeg trenger deg er sant og visst Takk for at du er deg Takk for at du er her Takk for at du vil bli min Jeg er evig din Jeg lover (dette står i ringene våre) Skulle klart dette med glans, men jeg begynte selvsagt å grine på slutten----- Ikke så veldig sippete dikt egentlig, men jeg synes det var skikkelig fint, iallefall. lykke til! Dagen blir kongelig, uansett hva du gjør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå