Gå til innhold

Da elste jenta mi var 3-4 år


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å vi skulle på butikken, avtalte jeg med henne om hva vi skulle kjøpe, eller retteresagt om vi skulle kjøpe godteri eller ikke...I uke-dagene kjøpte vi ikke godteri, det gjorde vi på lørdager....Før vi gikk på butikken sa jeg hvilken dag det var, og spurte henne om det var godteri-dag....Da sa hun at det var bare på lørdag. så jeg hadde ALDRIG noe slags problemer på butikken med henne, for hun viste at på lørdag skulle vi kjøpe godteri og ingenting annet....Flere med denne erfaringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 4år...og vi har en kalenderordning med henne...der vi har laget 7 sider med en epledag en banandag en druedag en pæredag osv. helt til lørdag da er det godtedag. og det fungerer helt suupert og det er ikke noe mas i butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...