Gå til innhold

Hvilke bind kjøper dere til å ha hjemme den første tiden etter fødsel? u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er forskjellig hvor mye man blør, men jeg brukte nattbind for det meste de første ukene, eller et stort bind. Den verste blødningen er unnagjort hvis du ligger de 3 dagene du får på barsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sykehuset brukte de - og anbefalte Saba. (var det ikke det det het da?)

Kan loe en del, men det var ganske behagelig i forhold til mange av de plastikkbelagte bindene man får tak i også. Greit å ha noe mykt, du er ganske øm etter fødselen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt de største nattbindene denne gangen, men holder en knapp på saba jeg også fordi de er så myke (det hadde jeg faktisk glemt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlige nattbind er ok. Tips : ha en pakke i fryseren den første tiden. Lindrer godt, det skal jeg si deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, bind i frysern. Hva man ikke har tenkt på:) Men de kan da ikke lindre lenge? Blir vel eh..fort klamt i hakket..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa...heheh.. Du bør vel ikke ha dem der så lenge. Men veldig godt i et kvarter-tjue minutter hvis du er sår og øm. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler virkelig Saba Selfsit (eller hva de heter)! Veldig myke! Det er vel den eneste gangen i livet det føles naturlig å bruke de bindene... Jeg syns å huske fra sist at blødningene avtok en god del etter bare noen dager, og at jeg kunne gå rett fra de enorme bleiene jeg fikk utdelt på sykehuset til Saba.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sykehuset brukte jeg de bindene de hadde på toalettet der. Hjemme brukte jeg Always nattbind den første tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...