Gå til innhold

Snart er det permisjon!!!


Bruse tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Heisann! Nå har jeg begynt nedtellingen.. 5 vakter igjen på jobb, så på onsdag er siste dagen. Det skal bli godt nå!! Har jobbet 100% hele svangerskapet,så håper på noen uker fri før babyen kommer. Skal bli kjekt å få alt i orden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg!! Har nedtelling jeg også, har bare i morgen og neste uke igjen før jeg også går ut i permisjon. Jobber bare 60% også nå, så dagene går super-fort! Gleder og gruer meg til fødsel og sånn, men klarer nesten ikke vente med å møte Bebisen vår for første gang :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så lenge igjen jeg heller, skal jobbe ut august (+ 1sept.). Men skulle ønske det var enda litt kortere igjen. Har hatt et veldig fint svangerskap, der jeg har jobba 100% hele tiden (men har heldigvis mulighet til å avpasse litt selv etter dagsformen), men begynner å kjenne jeg er sliten nå. Såååå trøtt, stjeler meg til en dupp forran maskina på jobb om formiddagen denne uka. Beina begynner å hovne og halsbrann er stortsett der etter 12.. Sover i mange timer når jeg kommer hjem, men må oxo prøve å holde litt orden. Mannen driver å snekrer nytt barnerom etc. etter jobb og har mer enn nok med det.. å om natta sover jeg ikke så godt lenger. Må o opp på do, å hoftene er ikke så gode å ligge på i lengda...så er dødstrøtt om morgenen.. Snork!! Sorry, ble vist litt syting nå. Men er litt vel litt missunelig på å få begynne permisjon nå.. Vil bare sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha begynt permisjonen mandag 21.august, men er sykemeldt fram til det så da er man jo på en måte ute i permisjon uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...