Gå til innhold

Hjelp-skal jeg føde alene???Nordsjøen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mannen min jobber i nordsjøen og skal være ute på jobb når jeg har termin. Dvs 10 dager før termindato og til 4dager etter!!

 

ER DET NOEN SOM VET OM dette bare er noe de pleier å gjøre eller om de kan få fri den turen da i tilfelle barnet kommer?

 

 

Blir deprimert bare av å tenke tanken på å føde alene.

Med en porsjon av fødselsangst også da, så blir vel dette bra tenker jeg!

 

ææææææææææææ

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Min mann jobber også på Nordsjøen. Min termin er også midt i en jobbeperiode. Der han er får de en uke permisjon med lønn, og så må de evt jobbe inn den andre uken eller ta permisjon uten lønn. Men forstår det slik at de ikke er helt sikre på reglene, tillitsvalgt mener de kanskje har rett på perm med lønn i 14 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Ja slik har jeg også skjønt det, at de får en uke med lønn. Resterende må de enten ta uten lønn eller jobbe inn senere.

Ser ikke helt for meg å være alene med to barn i tre uker i stedet for to, men men....

Det som er så rart er at de ikke er helt sikre de som burde vite det heller der ute. Men det er vel mannsdominert, så kanskje ikke så mange som går på de.

Ellers så er det jo det og da, at det ikke er så populært å "ta fri" den andre uka pga måten de jobber på og at sjefene sikkert vil at de skal jobbe det inn....Irriterende for en småbarnsfamilie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min bror jobber skiftvis.. ute i nordsjøen.. å han jobbet inn sånn at han kunne være hjemme tre uker før termin å en uke etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...