Gå til innhold

Bringebærkapsler


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når begynner man med dette dersom man ønsker å føde før jo heller?

Jeg er nå i uke 34 og har verken begynt med dette eller olje i skrittet...

 

Noen tips jenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Det er bringebærbladkapsler man skal bruke....

Kan begynne med det i uke 36. Det samme gjelder smøring med jordnøttolje - fra uke 36 en gang om dagen. Gjør det på kvelden for det er litt klissete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på de 3 mnd før termin. Står på helsekostsidene at en kan begynne med de da. En venninde av meg begynte også med de 3 mnd før termin, hun fødte 9 dager over termin, så det at de kan starte fødselen mye for tidlig, tar jeg med en klype salt. Er ikke godt å vite om det er kapslene som har forårsaket for tidlig fødsel eller om det ville ha skjedd uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg begynte i uke 33. Ser at det blir anbefalt veldig forskjellig tidspunkt å starte på, men leste meg fram til at det var greit å starte da, eller tidligere.. Jeg tar 3 kapsler morgen og 3 kapsler kveld. I tillegg masserer jeg nedentil med olje fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk beskjed om at bringebærkapslene ikke bør taes før uke 37, fordi dem kan fremkalle rier....men har nå ikke skjedd noe her til nå...men jeg er jo i uke 38 da.

 

jordnøttolje fikk jeg beskjed om å begynne med i uke 34. men den kan ikke fremkalle noen fødsel...bare gjøre det mere mykt og elastisk før fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...