Gå til innhold

effektivt med stripping?


bullen med gutt har fått Theo

Anbefalte innlegg

Dere som har blitt strippet.. hvor lang tid har det tatt før fødselen har startet. Skal nemlig få litt hjelp i å komme igang i slutten av uke 37-38 hvis ikke noe har skjedd pga mye smerter i mage og rygg (plagsomme kynnere) og lurer på om det som regel setter fart i sakene...

 

håper fra svar fra mange!! :D

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble strippet på fredag, og det har ikke skjedd noe ennå... Men skal til jordmor og prøve lykke igjen i morgen. Vet det har vært effektivt for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man kun kunne strippe dersom man er moden, jeg, eller har jeg misforstått? Innebærer ikke stripping at man løsner fosterhinnene på innsiden av livmorveggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble strippet akkurat nå for 1/2 time siden. Blir spennende å se om det virker. Jeg synes forøvrig ikke det var vondt, føltes omtrent som mens-smerter da hun fikk tak i livmormunnen og begynte å dra i den. Det høres nok mer brutalt ut enn det oppleves for de fleste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre.. er litt pingle, så gruer meg til det meste.. hehehe. Lykke til med deg da.. håper ting skjer snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror de løsner/fjerner noen hinner på innsiden livmormunnen og drar og tøyer litt i den.. Man kan ikke gjøre det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...