Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Gutten min har fått røde prikker på magen, prikkene forsvinner når jeg trykker på de. Han har ikke feber. Virker ikke slapp. Han har fått 2 tenner nå i det siste. Er det farlig?? Noen som vet hva det er??
Gjest Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Så lenge prikkene går bort når du trykker på de, så tror jeg ikke det er noe farlig. Hadde han derimot hatt feber og nedsatt allmenntilstand i tillegg, så ville jeg heller tatt en telefon til lege... Det er ikke varmeutslett eller svetteutslett? Jeg kan ikke huske at gutten min fikk utslett i forbindelse med tenner, men det KAN jo ha en sammenheng... Håper noen flere svarer deg også! =)
3tettesmå Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Jeg tenkte også på varmeutslett. Men det kan jo være greit å få en vurdering av legen hvis du er bekymret.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Tusen takk for svar Jeg ringte å snakket med helsesøster, og hun sa at så lenge prikkene forsvinner når jeg trykker på de og han ikke er slapp eller ikke har feber, så trenger jeg ikke å være bekymret. Men jeg måtte kontakte igjen hvis han ble verre. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå