Gå til innhold

Tror fødselen er i gang. Tips for at det ikke skal stoppe opp?


kompemor

Anbefalte innlegg

Er ni dager over termin og smådesperat etter å føde. Hva tror dere; bør jeg holde meg i aktivitet eller hvile for å ha størst sjanse for at prosessen ikke stopper opp. (Har hørt om så mange det skjer med...)Er ikke så smertefullt at aktivitet er vanskelig enda.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har værtfall hørt det at man ikke burde gå i dusjen fordi det kan stoppe opp en fødsel i tidlig stadiet(vet ikke helt om det stemmer), og at man da må vente til fødselen er kommet skikkelig i gang... Mer vet jeg egentlig ikke, kanskje man bare skal la ting ordne seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå en tur på fjellet eller noe.. Ha sex! Og ligg i ro etterpå.. så spiser du kanel til dessert.. så kommer han nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen og sexen er overstått, får prøve meg på kanel nå da... Har vart ca 2 timer og tar seg litt opp i smerter og intensitet. HÅPER....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke slit deg ut på trappegåing og toppturer ;-) Varier med å bevege deg og å prøve å sove litt/slappe av litt. Du vet aldri hvor lang tid det vil ta før du får sove igjen:-)

Lykke til. Du fortjener virkelig å få treffe babyen din nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Nå er jeg spent! Havnet du på føden eller? Det med kanel virker nemlig! Bare man tar mye av det da... må nyse litt... for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...