Gjest Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Jeg har fått termin 31.desember 2006, men så kommer det. Vi skal hjem mellom 17.des-1.januar, hvis jeg føder da så kommer jeg til å føde på Stord. hvis jeg derimot havner på overtid så skal jeg føde på Haukeland. det jeg da lurer på er; hvor skal jeg søke om fødeplass??????
Mrs. Bouquet Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Tror ikke det er nøvendig å søke om fødeplass på Stord, de kan ikke avvise deg i døra der. Det er vel vanligere at en må søke om plass i byer med flere sykehus eller fødesteder. Men kanskje du bør søke på Haukeland da? Åsså bare trapper du opp på Stord om det er der du befinner deg. (bare slik jeg tenker da)
Snart2Jente+guttharfødt Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Kan ikkje legen/jordmora di hjelpe deg? Ville tru at dei veit litt om sånt. Kan du søke på fleire plasser?
Mrs. Bouquet Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Uansett. Om en er på ferie i Norge, og plutselig må fø, kan de vel ikke be deg om å føde utenfor? Spurte jordmora mi om jeg måtte søke om plass, men hun sa at siden det bare var et sykehus her, var det en selvfølge at jeg måtte få fø der. Merkelig at en må "bestille" plass. Det er jo ikke akkurat timebestilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå