Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest -lilly-
Skrevet

Når fikk deres unger hjørnetennene? Sønnen min på 21 mnd har enda ikke fått hjørnetennene verken oppe eller nede......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal komme etter de foerste jekslene, teoretisk. Min er 16mnd og har nettopp faatt sin foerste jeksel, saa det tar nok litt tid, ja.

Gjest -lilly-
Skrevet

Det er flere månder siden de første 4 jekslene kom så jeg syns det tok så lang tid....

Skrevet

Lillemann på 16 mnd har fått tre jeksler og 1 hjørnetann, forhåpnetligvis kommer den andre i dag..

Skrevet

lillemor på 22 mnd har fått tre av hjørnetennene denne uken

Skrevet

har ikke vært så ille faktisk. hun har igrunn klaget minimalt når hun får tenner. de værste var de første hun fikk ellers har det liksom bare plutselig vært tenner der, men ble enklere når hun kunne si at hun hadde vondt i munnen. hjørne tennene har faktisk vært de enkleste her. fortennene opp var rett og slett jææææ.........!!! men da var det bronkitt og høy feber samtidig.

Skrevet

Min lille tass på 13 og en halv mnd får alle fire nå han... Itillegg til en 3 fire jeksler i samme slengen... Man kan vell si det sånn at det har vært en interessant sommer. :o)

Skrevet

Jenta mi på 25 mnd har bare fått én hjørnetann. Det er ganske mange mnd siden hun fikk jekslene nå.

Skrevet

Min sønn er 20 mnd og han har fått gjennom den ene av hjørnetennene og de andre er på vei:-)

Gjest -lilly-
Skrevet

Takk for mange svar:)

Da er det visst ikke så unormalt at han enda ikke har fått dem.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...