Gå til innhold

Har så vondt i nedre del av rygg/halebeinet.... Hjelp, svar...!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det vonde er der hele tiden når det kommer, ikke noe som kommer og går som rier.

 

Det jeg lurer på, er om det er bekkenløsningen som gjør det, eller om det rett og slett er modningsrier?? Er verst når babyen er våken, og beveger seg. Eller når jeg sitter. Både sitter jeg, og babyen sparker, da er det verst..

Vet at man kan få modningrier i form av mensmurringer av at babyen beveger seg. (Går da lengre ned i bekkenet) Men ble så usikker på om dette er modning eller BL plagene!

 

Håper så enormt at noen kan svare meg! Har termin så det er ingenting i veien for at jeg ikke kan føde nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt mye vondt nederst i korsryggen og i halebenet. Har gått til manuell terapeut som sier det er veldig vanlig, og at det er forbundet med alle de endringene som skjer i bekken og rygg når man er gravid ("mykere" ledd, endringer i tyngdefordeling/tyngdepunkt osv.) Modningsrier kan jeg ingenting om (er bare i uke 29 og har ikke satt meg så mye inn i det som har med fødsel å gjøre enda...), så der kan jeg ikke hjelpe deg.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er vondt hele tiden, og ikke kommer og går, så høres det mer ut som om det er bekkenet ditt som trøbler.. Ganske vondt når de ligger og "gnurer" helt nede i bekkenet.

 

For min del var modningsriene absolutt noe som kom i "tak", de ga seg, for så å komme igjen. Andre får jo mer vondt i ryggen ved rier, vet ikke helt hvordan det føles..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...