tromsøjenta Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Vi holder på å bygge hus og planlegger nå kjøkkenet. Jeg har leeenge hatt lyst på kjølehjørne pga alt man får plass til inni det. Men har i det siste hørt at en del ikke er fornøyd med kjølehjørne fordi maten/drikka ikke blir ordentlig kald og at det er problemer med utluftinga bak/over. Er det noen som har erfaringer de vil dele med meg? Både positive og negative.
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 ja jeg har også hørt det du har hørt, og så er det endel som sier at det slippes ut så mye 'kulde' når det åpnes at det derfor ikke blir helt optimalt kaldt inni.
Gjest Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Vi har kjølehjørne og er veeldig fornøyde. Vet det ikke er bra å ha døra lenge og ofte åpen fordi det krever endel å få kjølt ned igjen. Men drikken er kald, og vi har mye plass. Vi hadde f.eks hele koldtbordet og endel kaker + drikke når vi hadde dåp(kjekt å slippe å låne plass og dra hit og dit for å hente det en trenger)
*bubbs* Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Foreldrene mine har og det er nesten litt FOR kaldt. Problemet med det er at det er så stort at det er vanskelig å vaske, dessuten "trenger" man liksom ikke vaske siden det aldri blir fullt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå