Gå til innhold

Hvilken MME vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må begynne å gi MME til lillemann, men er usikker på hvilken jeg skal kjøpe. Han tåler melkeprodukter.

Hvilken vil du anbefale meg å kjøpe?

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må nesten bare prøve deg frem...Vi bruker NAN og er fornøyd med den...Prøvde colett sin,men den kom bare i retur.Hos andre er det motsatt. Hipp sin har jeg ikke prøvd

Skrevet

Jeg prøvde NAN,men d funka ikke her. Ble stein hard i magen med malt.... Bruker Collett nå. Er kjempe fornøyde :0)

Skrevet

NAN brukte vi i 2 mnd, plutselig belget hun opp alt hver gang ho fikk mat.. prøvde hipp og den på apoteket også, men det ble for dyrt.. så prøvde vi Collett, og den tålte hun :)

Skrevet

Her går det i Collet da NAN kom i retur hele tiden.....

Skrevet

Vi bruker nan ha1. Det er denne de bruker på barsel (vss) og den skal være mye milder på de små magene fordi mye kumelken allerede er spaltet. Det eneste aberet er at man må på apoteket for å få tak i den, og at den er litt dyr (127 kr for en pakke), men frøkna her har helt sluttet å gulpe + at avføringen er blitt helt regelmessig etter at vi begynte på den. Har også prøvd collet, nan og småfolk

Skrevet

Vår lillemann har fått Collett etter at jeg mistet melken, ingen problemer med gulping o.l utenom det vanlige. Heller ikke problemer med avføringen. Bruker malt i den, ca 1/2 ts pr 100 ml...

Skrevet

Vi har også brukt NAN HA1 pga allergidisposisjon- god erfaring med denne. Får kjøpt NAN HA1 i vanlig butikk her jeg bor, så det varierer sikkert litt. Brukte Nutramigen (apotekets hypoallergene som visstnok er den beste å bruke ved allergidisposisjon) en stund men den måtte vi tvinge ned. Apotekets både lukter og smaker helt forferdelig så jeg skjønner babyen godt!

Jeg mener man kan få hypoallergene morsmelkerstatning på blåresept hvis det er allergidisposisjon eller særlig grunn til at man trenger disse - dvs GRATIS:-) Fikk aldri undersøkt dette for vi ga bare morsmelkerstatning ei uke.

Skrevet

Vi har kun brukt NAN, men er veldig fornøyd med den... =)

Skrevet

Vi bruker Hipp og er kjempefornøyd..

:-)

Skrevet

Collett. Den er med omega3 som er så viktig.

Skrevet

nan...gulpet og alt med collett...luktet ekkelt og surt

Skrevet

Har prøvd Småfolk, Nan og Collett.

Småfolk gulpet han bare masse av.

Nan ga han hard mage.

Collett går bra! :)

Storesøsteren fikk Nan hun fikk ikke hard mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...