Gå til innhold

Noen som har prøvd sykehusdietten selv om du ammer?


mamma:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står oppskrift lenger nede på kostholdsdebatten.Er ei suppe de spiser,samt frukt og grønt. Sykehuspasienter som må ned i vekt før operasjoner bruker visstnok denne. Selvfølgelig er det trening og et sunt kosthold som er det beste,men er man desperat så...-,)

Ser det er flere som går/har gått på denne dietten,lurer bare på om det går ut over melkeproduksjonen eller noe,eller om det går helt fint selv om man ammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ammer bør du på ingen måte slanke deg. Kan gi babyen unødig mye giftstoffer som kommer fra dine fettreserver.

 

Men, når det er sagt har jeg faktisk prøvd suppa selv om jeg ammer, men da ikke som noen diett. Syntes bare den hørtes god ut og tok av den hver gang jeg fikk lyst på noe godt i en ukes tid. Spiste da normal, sunn mat ellers. Og for meg stilnet det faktisk mine desperate sukkerhunger/kick på kveldstid. Og etter en uke hadde jeg gått ned 2 kilo! Hører jo med til historien at jeg fullammer og bare 2-3 mnd siden jeg hadde født da dette skjedde, så jeg hadde vel gått ned noe uansett, men... ;-)

 

Suppa er god og sunn, men å gå i gang med dette som noen diett nå vil jeg på det sterkeste fraråde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...