Gå til innhold

Fotografert


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var hos fotograf i går. Litt merkelig egentlig, føler meg ikke så fryktelig lekker for tiden. Måtte stresse litt før jeg kom dit, og var svett og sliten, hadde mest lyst til å snu i døra...Men fotografen gjorde det til en fin opplevelse, og jeg gleder meg til visning av bildene på tirsdag. Men jeg er overrasket over at det er så dyrt å kjøpe ut bilder da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at jeg går inn i uke 38 i morra, så jeg er STOR. Hun som tok bildene av meg hadde tatt mange av gravide før, og likte godt linjene man har på kroppen i denne tilstanden sa hun. Jeg tok endel bilder i bukse og bh, og endel uten bh hvor jeg bare holder meg for brystene med en eller to hender. Følte ikke at det var ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp bestilt time til fotograf og gleder meg veldig til det. Skal ta bildeserie av meg og vesla, og en ny bildeserie av meg og barna når den lille har kommet ut.

Jeg er i uke 37, så formene er på plass..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Spennende! Er så vakkert med en gravid kropp :)

 

Har dere tatt i Oslo eller? Vad ligger prisene på ca?

Jeg har og lyst til det, men vet ikke hvor jeg skall ringe å sån..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ta bilder neste uke, da er jeg i uke 32, kanskje litt tidlig, men magen er fin og rund nå, så jeg har lyst til å ta de før jeg blir for stor. Skal ikke ta hos fotograf, men hos en bekjent som er snart ferdig utdannet barnefotograf. Blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, innlegger her.

Det var kjempe gøy å bli fotografert.

jeg tok i Ski, min ide er å ta nå (idag), når barnet er nyfødt og 9 mnd forså å sette disse seansene inn i en sort/hvit ramme og gi til pappa`n til neste bursdag.

 

Jeg tok bilder naken og med en sort pen kjole.

Naken bildene blir ikke slik at man ser pupp og div. De blir flotte og kan brukes på vegg. Hun tok stående og liggende. Brukte masse forskjellig lys vinkler samt vind til håret mitt. Gleder meg slik til å se bildene.

Alle 3 fotograferingen vil komme på kr 2000 inkl 12 bilder, også kan jeg bestille ekstra bilder. Syntes det var en kjempe fin pris da jeg har sjekket litt rundt i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...