Gå til innhold

Bli kjent...


vips-77

Anbefalte innlegg

Glemmer så lett hva folk har fortalt før, hva med å samle på ett sted hvem vi er og hva vi driver med???

Ok, jeg begynner....

Jeg er 29 år, venter min første (en jente, 24 des) Er samboer og bor på Lørenskog. Samboeren min har en datter fra før som bor hos oss 50%.

Jeg jobber i fengsel så akkurat nå er jeg plassert på et kontor for å holde meg unna de "farlige" fangene.. Er sykemeldt 40% nå for jeg er ikke en av de som har gått gjennom svangerskapet helt smertefritt, men holder ut, selvfølgelig.... ;)

Sånn, det var meg i korte trekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 30 år, rekker å bli 31 før jeg får mitt første barn 12 des (antaglig en jente :-) Jeg er nygift :-) og bor i Sørum. Kjøpt nytt hus som vi flytter inn i okt/nov. Gleder oss masse til det.

 

Jobber som selger, har vært sykemeldt 100% i 1,5 uke nå pga blødninger og stress. Regner med at jeg ikke skal tilbake 100% igjen, men redusert. Skal til legen tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir 21 til onsdag, får mitt første barn den 21. des.

Er samboer, bor nå i Halden men skal flytte til oslo i april/mai.

 

Er student på 3. og siste året på førskolelærer. Har også tenkt å få jobbet så lenge jeg klarer og orker deltid ved siden av studiene fram til lillen kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg er 23 år, smboer og bosatt i stvanger.

Venter vårt første barn, en jente 24 desember:)

Leter for tiden etter en ny plass å bo, da leiligheten vi har er litt liten.

 

Jobber som miljøterapeut i et bofellesskap 75%. Og trives godt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider