Gå til innhold

Bli kjent...


vips-77

Anbefalte innlegg

Glemmer så lett hva folk har fortalt før, hva med å samle på ett sted hvem vi er og hva vi driver med???

Ok, jeg begynner....

Jeg er 29 år, venter min første (en jente, 24 des) Er samboer og bor på Lørenskog. Samboeren min har en datter fra før som bor hos oss 50%.

Jeg jobber i fengsel så akkurat nå er jeg plassert på et kontor for å holde meg unna de "farlige" fangene.. Er sykemeldt 40% nå for jeg er ikke en av de som har gått gjennom svangerskapet helt smertefritt, men holder ut, selvfølgelig.... ;)

Sånn, det var meg i korte trekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 30 år, rekker å bli 31 før jeg får mitt første barn 12 des (antaglig en jente :-) Jeg er nygift :-) og bor i Sørum. Kjøpt nytt hus som vi flytter inn i okt/nov. Gleder oss masse til det.

 

Jobber som selger, har vært sykemeldt 100% i 1,5 uke nå pga blødninger og stress. Regner med at jeg ikke skal tilbake 100% igjen, men redusert. Skal til legen tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir 21 til onsdag, får mitt første barn den 21. des.

Er samboer, bor nå i Halden men skal flytte til oslo i april/mai.

 

Er student på 3. og siste året på førskolelærer. Har også tenkt å få jobbet så lenge jeg klarer og orker deltid ved siden av studiene fram til lillen kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg er 23 år, smboer og bosatt i stvanger.

Venter vårt første barn, en jente 24 desember:)

Leter for tiden etter en ny plass å bo, da leiligheten vi har er litt liten.

 

Jobber som miljøterapeut i et bofellesskap 75%. Og trives godt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 30, blir 31 før jenta vår kommer i des, termin 2.... Er samboer og bor på et lite sted som heter Borgen i ullensaker, midt mellom Jessheim og Kløfta. Egentlig er jeg fra Hamar, flytta ned hit pga jobb, og møtta da mannen i mitt liv, dette er nå snart 4 år siden.. Vi skulle egentlig gifte oss nå 2 sept, men utsetter det til neste år.. dette er min første, og sambos andre, han har en sønn på 11 som bor fast hos oss..Nå om dagen er jeg 100% sykm pga bekkenplager og låsninger i ryggen, jeg har en aktiv jobb, som dekoratør/vareplasserer i Dressmann, og det innbærer mye gåing og flytting av klær og tunge løft. Skulle gjerne ha jobba mye lenger, men det funker dårlig....Fødested er Riksen, jippi!!!

Det var litt om meg......gleder meg veeeeldig til snuppa vår kommer...

 

Vips-77, søstera til sambo jobber oxo i fengsel, og pappan min er fengselsbetj i ålesund... hadde tenkt å bli det jeg oxo... m m...

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Jeg er 27 år, har vært gift i litt over 2 år(9.juli) og vi venter vår første den 19. des- en liten gutt :o)

Vi bor på Årvoll i Oslo.

Jeg jobber som lærer, så etter en lang ferie er det meningen jeg skal starte opp med en ny 1. klasse, men er ikke helt sikker på hvordan det blir da jeg har fått bekkenløsning og antagelig må sykemeldes noe....

Vi ha også en hund på 17 mnd, en Nova Scotia Duck Tolling Retriver som heter Ronja Røverdatter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 år, er samboer. Vi har ei datter på 2 år og 10 mnd, og venter (antagelig) jente, 8.desember. Skal føde på Siv i Tønsberg. Er 100% sykmeldt pga. bekkenløsning/og ødem i kroppen. Kommer til å være det frem til fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel slenge meg på her jeg også.

ble 23 år i mars og venter mitt annet barn 12 desember.fikk mitt første barn da jeg var 20 år.har en jente fra før og venter tydeligvis en jente til.

Kommer opprinnelig fra finnmark,men har bodd i danmark i 3-4 år.

har ikke hatt noe arbeid siden jeg kom ned hit, ble gravid da jeg så å si annkom og har så å si vært på barsel siden.(og litt sykemeldt)

jeg kunne godt tenke meg å bli fotterapeut, men vi får se.

 

så ellers så går jeg hjemme og gjør ingenting.

ganske kjedelig og ensformig.

 

yes. det var litt om meg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, samboer og vi venter vårt første barn 17. desember. Har selv bursdag den 8. desember så jeg rekker nok å blir 28 år før den lille jenta kommer...

Kommer opprinnelig fra Bryne (sør for Stavanger) men kjærligheten har fått meg til å flytte til Oslo. Får se hvor vi ender opp til slutt, men vi vil uansett være her når babyen blir født. Har forresten fått fødeplass på Ullevål.

Jeg jobber innen reiselivsbransjen og er fremdeles i full jobb. Bortsett fra kvalmen de første månedene så har jeg hatt et smertefritt svangerskap så langt. BANK I BORDET!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg blir 24år om 3 uker,bor i Oslo sammen med samboeren min på 28.

Har termin 24.desember, og skal føde på Ullevål. Vi tror at vi får en gutt.

Vi har en gutt som blir 5 år om 3 uker (han også),han heter Nicholas og gleder seg fælt til å bli storebror!

Ellers jobber jeg egentlig som kundekonsulent for et meglerfirma, men er sykemeldt pga konstant migrene og begynnende bekkenløsning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!

Æ e 25 år, kommer opprinneli fra Tromsø, men bor nu litt utaførr Oslo, en plass som hete oppegård...

Samboern min gjennom 6 1/2 år kommer åsså fra Tromsø, og han e 27 år. Vi glæde oss kjempemasse tell lillebane våres kommer tell verden! Og jordmora trudde det va ei lita pia! :)

E førr tia 50% sykemeldt pga bekkenløsning og trøtthet! Jobbe som kassaleder i en butikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Jeg er ei jente på 27 år fra Solør, som bor i Lørenskog med samboer og datter på 3,5 år. Vi venter et barn til med termin 18. desember, og det ser ut til at det blir ei jente denne gangen også.. gleder oss veldig alle tre!

Jobber som pedagogisk leder i barnehage, men er utdannet barnevernpedagog. Sangerskapet har gått smertefritt fram til nå, og jeg hadde ingen plager sist heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 31, rekker kanske å bli 32 innen babyn kommer. Jeg bor i Sørum (Lucia, er du og bosatt i Sørum!!!!?), flyttet hit for 1,5 år siden. Har ikke barn fra tidligere og er veldig spent.

 

Blev sykemeldt 40% fra mandag for bekkensmerter. ikke stas, me må bare gå da...

 

Jobber som software selger i Oslo, men kommer egentlig fra bank (Lucia igjen!!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok da, så får jeg fortelle litt:) Jeg er 27 år og snart ferdig med masteren min i Geografi. Jeg er student på ørtende året og gleder meg enormt til å begynne å jobbe. På grunn av denne lille jenta som er ventet i desember så blir det nok et år til med studier på meg slik at vi klarer oss økonomisk:) Samboeren min er 25 og student, men han vil ut i jobb og begynner som vekter 1. september:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29år, termin 9.des, venter en gutt(min første),og skal føde på Ullevåll.Er samboer, bor i Oslo, er fra Harstad. Formen har vært upåklagelig, heldig med det. Jobber 100% som sykepleier.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg med her jeg! Jeg er 22 år, og venter min første lille..Termin 1. januar.. For tiden jobber jeg ikke, og planene om skole til høsten ble lagt på is når jeg fikk to blå streker! Er samboer med barnefaren og en nydelig liten hundevalp...Noe selskap må man ha når man er hjemme stort sett hver dag! Bodd i Lardal kommune i Vestfold, det siste halve året :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, henger meg på jeg og:) Er 29 år, bor på Lørenskog, samboer og venter vårt første barn 15, des...trolig en gutt! Jeg jobber 100 % som operasjonssykepleier så BIM-treffene som har vært her i området har ikke passet, men jeg blir gjerne med neste gang:) Har hatt et helt problemfritt svangerskap hittil så det tok lang tid før jeg virkelig skjønte at jeg var gravid, men nå begynner magen å bli såpass stor at jeg ikke er i tvil..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

jeg blir 33 år til uka og venter mine to tvillingjenter 28 desember. Har ingen fra før.

Bor i Oslo og skal føde på Ullevål. Er samboer, midt i flytting og det er slitsomt. Er ellers sykemeldt fra jobben som sykepleier og vil være det fram til permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år, samboer, og venter min andre gutt. Har en sønn fra før på 2 år. Bor på Skedsmokorset, og skal føde 31 desember på A-hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)jeg er 21 år,å med min samboer på 27 venter vi en gutt 6. desember.Er fra tr-heim,så fødested blir da st-olav hospital.er utdannet hjelpepleier å jobber litt innimellom på et sykehjem.men hovedsaklig jobber jeg ca 50%som servitør på et utested.gleder meg veldig til å bli mamma for første gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år og bor i Malvik kommune 20 min fra Trondheim. Er opprinnelig fra Nordfjord, men flyttet hit for drøye 3 år siden med samboeren min. Utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder i en barnehage. Venter vårt første barn, ei lita jente, rundt den 10. desember og gleder oss selvfølgelig masse til det:-) Skal føde på st. Olavs Hospital. Ellers går svangerskapet veldig greit her- ingen store plager heldigvis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig hyggelig denne tråden, - og få se "hvem alle er" !

 

Jeg er 23år og håper å rekke å bli 24år i nov. før min jente kommer i nov/des. -termin 8.des, skal føde på riksen. Det blir første barn.

Jeg bor i Oslo og er for tiden barnehagestyrer.

Jeg og samboeren (dvs mest han.. :) har pusset opp leilighet siden mars, og vi flytter inn nå i september - endelig!!!!

Vi har vært forlovet i 3år og gifter oss juni neste år...endelig - det også ;))

Jeg er blitt 60% sykemeldt pga bekkenplager og jobber for tiden kun på kontoret og ikke med barna..enn så kjedelig det er...

 

Det var meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg og min samboer er begge 26 år, bor å jobber i bærum, men kommer egentlig fra Harstad. Har Termin 9.desember, jordmor tror det blir ei jente! Fått fødeplass på Ullevål. Dette er vårt første barn. Vært samboere i ca. 4år, mulig bryllup neste vinter.. Er sykepleier, men har for tiden ferie :) Gleder oss masse til jul! Hatt et problemfritt svangerskap så langt, men mye kynnere de siste ukene, og har fått beskjed om å ta det mer med ro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig !

Jeg er kanskje eldstemann her inne, 38 år.

Gift på tredje året med med min skjønne mann, fra før har vi en datter på 2 år og nå venter vi altså en liten prins ca 13.desember (håper på keisersnitt pga traumatisk akuttsnitt sist, og da blir vel termin rundt 3.desember)

Vi bor i Oslo og er for tiden på vill leilighetsjakt (har stooort ønske om å komme inn i eget rede før veslemann kommer, nå bare leier vi og det er svinedyrt og føles veldig midlertidig)

Er 50% sykmeldt fra min jobb i finansbransjen pga bekkenløsning med smerter og gangbesvær - og regner med å forbli enten det eller 100% frem til termin.

 

Hyggelig å "hilse" på dere alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ e 18 år blir 19 i sep.æ og samboern min vente våres første 7 desember.(tror vi får en gutt)

smaboern min e 21 år vi har vært i lag i over tre år samboere i ca to år.ellers så jobbe æ som frisørlærling og han som motormann lærling.har 1 år igjen som lærling når æ gå ut i perm.

i begynnelsen av svangerskapet var æ veldi kvalm og har kasta opp en del.d va deli når det endeli gikk over. no har bekkene mitt begynt å svikte så æ e spent på kor lenge æ klare å jobbe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...