Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Har lyst på rosa blomster i buketten, men ikke sånn dus, kjedelig rosa. Den må være fresh! Noen forslag om hvilke rosa blomster som er fine?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Jeg hadde knall rosa roser, kjempe fine =)
nr.2 i februar Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 jeg hadde knall rosa (cerise) roser og gerbere i min, kjempefint og friskt!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 orkidè kan du få i flere rosafarger, veldig fin blomst
mayaya Skrevet 12. august 2006 #7 Skrevet 12. august 2006 Orkideer er ofte enklere å få tak i enn erteblomster, da orkideene er helårs, mens de andre har svært kort sesong. De er ikke så veldig ulike hverandre i stilen, og fås i omtrent samme farger. Lykke til!
vi har verdens fineste gull Skrevet 12. august 2006 #8 Skrevet 12. august 2006 jeg skal ha champagne og cheriss(???) gerbera.....tror det kommer til å bli veldig fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå