Gå til innhold

Rosa blomster i brudebuketten... Anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på rosa blomster i buketten, men ikke sånn dus, kjedelig rosa. Den må være fresh!

Noen forslag om hvilke rosa blomster som er fine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde knall rosa roser, kjempe fine =)

Skrevet

jeg hadde knall rosa (cerise) roser og gerbere i min, kjempefint og friskt!

Skrevet

cerise gerbera og merceriserte peoner

Skrevet

orkidè kan du få i flere rosafarger, veldig fin blomst

Skrevet

Orkideer er ofte enklere å få tak i enn erteblomster, da orkideene er helårs, mens de andre har svært kort sesong. De er ikke så veldig ulike hverandre i stilen, og fås i omtrent samme farger. Lykke til!

Skrevet

jeg skal ha champagne og cheriss(???) gerbera.....tror det kommer til å bli veldig fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...