Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Mister jo nesten lysten på bryllupet når alt er så dyrt. Brudekjole + brudgommens klær ryker det jo en del tusen på, Frisør, Blomster oppsatser + brudebukett, lokale, middag + dessert, leie av bil osv....
kokka Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Hvis du tar deg god tid til å lete, så finner man tilslutt mange billige løsninger. Det har vertfall jeg gjort. Det kommer ann på hvor høye krav du setter. Ikke gi opp håpet, det order seg alltid. Kos deg med planleggingen. =)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Ja det er vel det man må gjøre... Ikke ta det første og beste! Takk for det, og lykke til du og:)
bambi&bamse Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Hei! Jeg har en nyyydelig brudekjole som du kan få kjøpe veldig billig
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 heia det trenger ikke bli så galt. jeg har akkurat kjøpt en nydelig vivaldi designer kjole til 5600 (den var ubrukt, så jeg blir først brud i den ) og blomstene skal svigerinnen min ta seg og (hun er blomsterdekoratør) og venninnnen min er frisør så hun tar seg av håret (de får selvsagt noe for jobben) selskapet tar vi hjemme , fotograferingen skal vi få kusinen til min tilkommende å ta seg av (hun jobber litt som fotograf) og når vi avslutter relativt tidlig på kvelden så er det rett i leide lokaler og fest med vennene våre .. er man villig til å gjøre det litt utradisjonelt så trenger det slett ikke å bli dyrt i det tatt
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Hei jeg skal gifte meg på bursdagen min 29/9 og trenger veldig en kjole det går ann å sy ut litt, er gravid. Er du fortsatt interessert i å selge i tilfelle hvor mye og hvilken størrelse?
bambi&bamse Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 Hei anonym. Kjolen er pr i dag passende til en høyde på 178 ca,men er veldig lett og legge opp. Kjolens str er fra 38-42,det er ikke noe problemer og sy kjolen inn og ut og fasongen på den er i et snitt hvor man gjerne kan ha mage i den Prisen på kjolen som ny er 10 000 kr. Jeg kjøpte den med en venninde som brukte den i hennes bryllup, men jeg selv har ikke fått brukt den... Selger den for høystbydende over 2500 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå