Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd det samme? lillegutt har fått grøt i 1 mnd nå, han er 4 mnd, men de siste dagene har han vært helt umulig. nekter å spise grøten! hva kan det være?blir skikkelig frustrert og bekymra jeg... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd å gi en annen type grøt? Eller ha litt moset pære oppi? Eller gi velling i stedet? Eller gi moste poteter/gulrøtter? Eller bare ta en pause noen dager.... Han er så liten, at han har kanskje ikke behov for så mye grøt eller annen mat utenom melk?

Skrevet

har prøvd flere typer, men med samme resultat.. han er blitt vanskelig med puppen og flasken og.. kan kanskje være tennene, men ser ingenting hvitt i tannkjøttet... syns det er så rart at han plutselig ikke vil ha når han har likt grøt kjempegodt i ca en måned.. smattet og spist kjempefint... huff.. jaja.. prøver igjen i kveld og blander i noe pæremos og ser om det faller bedre i smak :)

Skrevet

Most banan hjalp hos oss. Blanda det i grøten =)

Skrevet

Prøv en grøt fra Hipp med hvete og vanilje! Kjempe god - en suksess hos oss da den dalende interessen kom!

Skrevet

Min spiste grøt fra han var 3,5 mnd til han ble 4 mnd. Da nektet han å spise, og vi tok en pause fra grøten. Da han var 5,5 mnd ville han plutselig ha grøt igjen, og har elsket det siden! Så jeg synes du bare bør prøve en liten pause jeg. =)

Skrevet

Takk for alle gode råd :o) prøvde en annen grøt (risgrøt) i kveld, med malt i (gir jo en søtere smak) men han bare knep igjen munnen og så stygt på meg ;§ fikk bare i han noen få skjeer.. tror jeg prøver en pause... håper han fortsetter å sove hele natten selv om jeg kutter ut grøten..

neimen ikke bare bare med disse småtassene ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...