Gå til innhold

CANESTEN? og mye depresjoner ....:S


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva koster canesten?

 

Og hvorfor er det bare jeg som er så vanvittig deprimert;(? Jeg tenker bare på å ta livet mitt og har gjort det i halvannen mnd nå.. er i 33.uke.. Ingenting går som det skal.. Og nå har jeg begynt å ruse meg igjen.. Gleder meg ikke til barnet kommer, det skal barnefar få ansvar for..Vi er kjærester - enda ..... utrolig nok .... men det varer neppe mye lenger, for jeg klarer ikke... jeg er så svak... off.... =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg...

 

Det er ikke bare deg som er deprimert, det skal jeg love deg. Dette er helt normalt når man er gravid. Men det høres ut som du sliter skikkelig - du bør virkelig oppsøke hjelp raskest mulig, for du skal ikke behøve å ha det så vondt. Og jeg skal ikke holde noen moralpreken, men du vet sikkert selv at rus og graviditet ikke hører sammen. Fikk veldig vondt av deg nå, men eneste rådet jeg kan gi er å søke hjelp eller snakke med noen du stoler på. Selv om det ikke føles sånn nå så vil du nok elske det lille barnet ditt når det kommer - tror du virkelig ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjære deg,

så vondt å høre at du har det sånn!

Jeg syns også absolutt at du skal snakke med noen om dette- en jordmor kanskje? Det er viktig at du blir fulgt opp, både med hensyn til depresjonen og rusproblemet. Du skal ikke behøve å være alene om dette her!

Du skriver at du og barnefaren fremdeles er sammen- har du prøvd å snakke med han om hvordan du har det?

Når du er så langt nede; tenk at det bare kan gå en vei: nemlig oppover!!

Jeg ønsker deg lykke til og ønsker intenst at du kommer deg over den kneika du er i nå!!

Klem og varme tanker fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...