Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Hei, Før jeg ble gravid pleide jeg å få deilige orgasmer som jeg kunne kjenne fra topp til tå... etter at jeg ble gravid er de sterke orgasmene vekke..jeg kommer men det er som om underlivet krøller seg sammen...noe sånt...jeg vet ikke om det er hodet mitt eller om det er underlivet men jeg savner det!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det flere som har det slik???? lillestoremeg
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Ja, i tillegg tar det mye lengre tid før orgasmen kommer.
EleResa Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Jeg har også endret orgasmemønster.. men det nye er at det skal omtrent ingenting til for at jeg tenner, og så kommer jeg veldig fort.. For fort.. Moroa er jo over på 1-2-3 :-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Hei ) Jeg går litt andre veien for å si det sånn.. Eller.. Tingen er at jeg ALDRI har hatt en orgasme før etter jeg ble gravid, så jeg kan ikke sammenligne me hvordan det har vært.. Men er blitt nærmest ustoppelig når det gjelder sex.. får ikke nok av det.. Noen får dilla på mat, jeg på sex.. har t.o.m. gått til innkjøp av vibrator slik at jeg kan få nok.. hehe.. men jeg klager ikke.. ) heller ikke samboeren min.. Hilsen lizzi
vims-74 Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 Haha samme her, jeg har pica på sure ting og sex (de har forøvring ingen sammenheng, haha) OG - saft-is med eplesmak og andre epleting og nybakte boller! JØM! Sex er ofte mest tilgjengelig, og kjæresten har ikke klaget ennå (kanskje fordi han slipper løpe ut midt på natta og skaffe noe av det andre?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå