Gå til innhold

Hanna kom på termin.


heidre

Anbefalte innlegg

Hanna kom på termin datoen 19.juli. Det er godt det er over, alt bra. Hun veide 3205g og var 50 cm lang. Akkurat passe=)

Denne gang gikk det som planlagt med vanliig fødsel, storebror er tatt med keisersnitt fordi han lå i sete. Fødselen startet med rier, akkurat som for 3,5 år siden.Våknet kl 02.30 ventet en time med å vekke mannen. Måtte jo være sikker på at nå var det virkelig i gang.Dro på sykehuset kl 8.30, og hadde da3 cm åpning. Hele dagen gikk, var i badekar,gikk rundt på balkongen og fikk akkupunktur for å slappe av litt. Kl15.00 var det kun rier med 10 min mellomrom, så jeg beg å bli litt utålmodig, de tok vannet en halvtime etter og da gikk det fort.. Riene opplevde jeg som en smerte som du kjenner kommer skyllende over deg som en bølge, før den avtar. Var fokusert på å puste, og mannen masserte ryggen samtidig. Gikk fort opp til full åpning og den siste rien måtte jeg ty til litt lystgass, noe som var greit å bruke. Vesle jenta var ute på under en halvtime med press rier og måtte ha litt hjelp da navlestrengen var surret to ganger rundt halsen. Legen måtte sette en sugekopp, men det gikk fint heldigvis. Kl 18.04 var Hanna kommet til verden!!! Vi var blitt foreldre for 2 gang til ei søt, lita tulle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en fin historie! Grattis så mye! Heldiggriser!! Åååååh, nå gleder jeg meg sånn til jenta mi kommer!! Selv om det er 9 uker igjen...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Fint at det gikk bra med vanlig fødsel etter ks sist da! Jeg hadde også ks sist, og er derfor kjempespemt på om det blir vanlig fødsel nå. Håper det! - Du beskreiv veene på en fin måte! Gjør at jeg gleder meg til å oppleve faktisk!

Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...