Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår sover i vogna. Hadde planer om å kjøpe vugge å ha i stuen som han kunne sove i på dagen, men droppa det da vi ikke har så god plass.

Nå er han snart 7 mnd. og jeg lurer litt på hvor lenge til det er en grei løsning å la han sove i vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa sover også i vognen. Har ikke tenkt så langt som at hun kanskje trenger noe annet etterhvert ja.....

Skrevet

Som regel i vogna ute, men vi har en reiseseng stående i stua, den brukes kombinert som lekeoppbevaring og soveplass hvis det er kjempedårlig vær eller han vil ha en liten ettermiddagsdupp.

Har planer om å sette vekk reisesenga snart og heller konsekvent legge han ut i vogna eller evt i senga hans på soverommet..

Skrevet

min første sov i vogn til han var 2, 5 år, gikk fint det:) bebissen sover både i vogna og senga på dagtid, men liker seg best i vogn!

Skrevet

Jenta vår sover kun i vogna si både dag og natt. Hun liker ikke å bli lagt i sengen sin. Vi prøver å få henne til å sove i sengen, men får vel ta det gradvis og bare prøve som vi nå gjør. Hun er 3 1/2 mnd.

Skrevet

Sover i senga si på sommet sitt hvis vi er hjemme, og i vogna hvis vi er ute. Hun sover best i senga da, i vogna vil hun kun sove hvis jeg triller...

Hun er 3,5 mnd.

Skrevet

prinsen min legger seg med glede sammen med meg i senga vår. der sover han opptil 3 timer i strekk på dagen.. han sover i vogna hvis jeg er så heldig at han sovner på tur.. men sover ikke mer enn 30 min der..

Skrevet

Så lenge han har plass i vogna kan han vel berre sove der? I barnehagen der eg jobba låg dei yngste (som då var ca 2 år) ute i sportsvogn og sov føremiddagsluren sin.

Guten vår har aldri vore flink til å sove i vogn, så han søv inne i senga vår. Eg pleier å sove med han. Heldigvis begynnar han å prate før han begynner å krype når han våknar, så viss eg ikkje søv med han rekk eg å gå inn før han kryp utfor kanten...

Skrevet

Frem til han var 5-6 mnd sov han på sofaen i stuen. Når han begynte å rulle seg rundt, forflyttet jeg han over i vognen eller i sengen vår. Etter en liten kamp syntes han det er ok å ta alle duppene sine i sin egen seng. Han er nå 10 mnd.

Skrevet

Jenta vår er 8 mnd og sover som regel første luren i senga og nr 2 i vogna:)

Skrevet

Sover alltid ute i vogna om dagen, med sele på. Gutten vår er 9 mnd, og har det fortsatt fint i vogna.

Så lenge han er fornøyd med det, får han sove i den :o)

Skrevet

Babyen min er 8 mnd. Mest i sengen sin, men litt i vogna og. Hvis vi har gått tur og han har sovnet, så lar jeg han sove i vogna når vi har kommet hjem.

Skrevet

Snuppetupp på 6mnd sover ute i vogna si på dagtid:)

Skrevet

Hun er 6 mnd og sover ute i vogna uansett vær, blir verre til vinteren når det blir skikkelig kaldt, men det får vi ta da.

Skrevet

I vognen eller i vogga nede i stuen. prøver å unngå sengen på dagtid slik at den KUN brukes om natta.

Skrevet

kun i vogn, vil overhode IKKE bruke sengen på dagtid. den brukes kun på natt, det har jeg fått masse igjenfor også da snuppa sover 13 timer i strekk på natt!!! i vogna kan de sove til de er ganske gammle, tror eldste mann her sov ihvertfall til ett par år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...