Gå til innhold

Vagina etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har deres forandret seg noe, eller er den helt lik som før??? Hos meg føler jeg det er noe som liksom har komt ut helt nederst, som jeg ikke kan huske var der fra før. Ser ut som noe som egentlig skal være inni, som henger på utsiden nå, på størrelse med naglen på lillefinger kanskje....! Litt bekymret pver hva dette kan være, eller skal det være noe som kommer litt ut helt nederst i åpningen, ned mot mellomkjøttet liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vert på gyn undersøkelse etter fødsel?? kanskje du burde snakke m helsesøster om dette

Skrevet

Nei, dette er helt ukjent for meg! Har du hatt 6-ukers kontroll? Ville ha ringt legen eller helsesøster..

Skrevet

Klart den forandrer seg. Synlig eller ikke synlig, en fødsel forandrer fysikken i fødselskanalen.

Jeg tror det er helt normalt at ting ser litt annerledes ut. Det gjør det hos meg og, om enn ikke på samme måte som hos deg.

Ta det opp med lege - gjerne på GU/6-ukerskontroll. Tror ikke de gjør noe med slike forandringer med mindre det skaper komplikasjoner...

Ikke vær redd i alle fall. Spør legen. Her inne er jo et fåtall kyndige til å svare.

Skrevet

Sydde du mye eller noe? Det kan være arrvev? Men jeg ser heller ikke lik ut der nede, ble ganske skremt jeg første gang jeg fikk tatt meg en titt =)

Skrevet

Har vert på 6-ukerskontroll ja. De har ikke GU lenger, med mindre det er noe spesielt. Merket det ikke før etter kontrollen typisk nok. Tror ikke jeg gidder ringe bare pga det.....?

Skrevet

Dette er veldig vanlig..... Var hos legen flere ganger etter jeg fødte førstemann. Trodde det var noe galt. Men alle legene sa at det var normalt å se sånn ut etter fødsel. Men jeg måtte kniiiiipe.

Det var jo jeg flink til. Hos meg henger det ut både foran bak og på sidene av åpninger selv om jeg er flink å knipe. Lenge siden jeg fødte nå.

Har lest her inne at det er mange flere som gar det sånn. Tror det blir stor før og etter forskjell om du er ung når du blir gravid. Dette sa iallefall legen. Åsså kommer det sikkert litt ann på størrelsen på beibisen.

Blir litt å litt bedre med tiden..... Bare KNIIIIP:)

Lykke til

Skrevet

Det er nok dette de kaller villkjøtt eller granulering på fagsprådet. Jeg har også litt. Det skal forsvinne etterhvert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...