Gå til innhold

Hei hei:-)


Heffalump mamma

Anbefalte innlegg

Da er jeg hjemme fra ferie og kommer inn til dere her i 3 trimester klar for siste innspurt!!

 

Har fra før ei jente på 2,5 år og venter jente nr 2 i magen;-)

Er 29+2 i dag og har 11 uker igjen nå. Jeg syns tiden har fløyet dette svangerskapet.

 

Var på ul i dag pga at morkaka lå i veien på forrige ul, men den hadde nå flyttet seg og alt så helt fint ut. Han sa han var 99.9% sikker på at det var jente, så da stoler jeg på det og tenkte jeg snart skulle gå til innkjøp av litt nye rosa babyklær:-)

 

Ellers lå hun med hodet ned, og det var da liten sjangs for at hun skulle komme ut i seteleie (noe som jeg har hatt stor skrekk for), så da får jeg bare krysse fingrene for at hun blir liggende slik til hun kommer ut!

 

Lykke til videre jenter, det blir en spennende tid her inne sammen med dere i 3 tri.

:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen over hit:-D Ikke så mange som ønsker velkommen her på 3.trimester. Tror de fleste av oss er litt lei. Sånn er det i alle fall med meg. Jeg synes jeg har vært gravid i evigheter og kan ikke vente med å få treffe det lille mirakelet. Venter selv nummer én, og har også fått beskjed om at det er jente, så nå er skuffer og skap fullt av rosa baby stasj. Ikke lette å finne så mye nøytralt tøy heller forresten. Det meste er jo enten i jentefarger eller i guttefarger. Selv har jeg åtte laaange uker igjen. Håper du vil trives her på 3. trimester og lykke til videre på veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...