Gå til innhold

hvor store var deres ved 7 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

småen er 68 cm og 7kg...lurer på om han er litt liten? de andre på gruppa er mye større..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa vår var 6825g og 67 cm da hun var 7,5 mnd. Hun er ganske lita, men så lenge hun suser rundt og er blid og fornøyd er jeg ikke bekymret.

Skrevet

Veide Guro tidligere i uka, hun blir 7 mnd på søndag.

Vekt: 7955g

Lengde: 68cm

Skrevet

For all del: ikke bekymre deg! Du må ikke sammenligne din baby med de andre i barselgruppa! Babyer kan være veldig forskjellige (skulle jeg ha sammenlignet min Snupp med de andre babyen i barselgruppa, hadde jeg blitt deppa. Hun ligger to måneder etter de fleste andre i ferdigheter. Men det er IKKE fordi hun er spesielt treg, snarer fordi de andre er så tidlig ute!).

7 kg er helt fint! Hadde det vært grunn til bekymring, ville helsesøster reagert. Gutten din følger helt sikkert sin egen kurve, siden du ikke har hørt noe fra hs!

Skrevet

godt å høre at det er flere som er små..han er mer tidlig enn sen i utviklinga, så lurer litt på om det er derfor han ikke legger på seg så fort..

Skrevet

Guten vår var 8880g og 70,5cm lang då han var 7 mnd.

Så lenge guten din legg på seg og er fornøgd og aktiv er det ingen ting å bekymre seg for. Alle veks i ulikt tempo.

Skrevet

jenta mi var 6800 da hun var 7 mnd,og 66.5 cm lang.hun er også minst i gruppa, men tidligst ute og mest aktiv.regner med at hun forbrenner raskt i det tempoet hun har hele dagen, for hun spiser masse mat:-)

Skrevet

Min var nesten 7200 og 67 cm. LITEN OG KJAPP:)

Skrevet

Huff, eg laug visst litt då eg svarte i går. Han var 8800g, ikkje 8880 ;o)

Pirkete? Eg? Næææh...

Skrevet

hehe jeg måå bare inn her:)

var på 3mnd kontroll idag og han var 7080 og 62 lang, hihi:)

plugg jah......

Skrevet

kan ZOMBI BOMBI kanskje ta litt omsyn til dei som har små born og er redd for at deira er liten??????????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

Vi var på HS og veide henne da hun var 7,5 mnd (bare noen dager siden), og da var hun:

9560 gram og 71,5 cm.

Synes ikke han er spes liten nei! Tuppa her var stor ved fødsel også da, over 4 kg og 53 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...