Gå til innhold

Dere med halsbrann/sure oppstøt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når det står på som værst har jeg opplevd å få vondt i spiserøret på vei opp til halsen, i magen, opp til ørene og bak på ryggen. Ikke noe særlig gøy det med halsbrann gitt, men får trøste oss med at det gir seg etter fødselen. Ikke så lenge igjen for min del iallefall, og Gaviscon er min beste venn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får av og til (på de verste dagene) vondt helt øverst i magen, omtrent rett under der ribbena møtes. Jeg aner ikke hva det er, men så lenge det gir seg så skal jeg ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke plaget med dette.. HAr stort sett hatt litt halsbrann hver natt den siste uken, men kun halsen som får gjennomgå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et tips av en venninne fordi jeg er plaget med sure oppstøt- spis LOVEHEARTS! Det er faktisk nesten samme innholdet i de som i tyggetablettene på apoteket, og smaker mye bedre:) Men man må nesten spise en halv til en hel pakke for at de skal virke. Verdt å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å pælme i meg et par glass med melk (syre nøyrtraliserende) og gjerne en banan - hvis jeg får halsbrann på natta.

 

Det er helt grusomt. Prøv å legg deg med hodet litt mer opp.

 

Sist runde holdt jeg på nesten en hel natt. Enten hang jeg over do i håp om å kaste opp, eller så satt jeg og sov ytterst på sengekanten. Har det heldigvis ikke hver natt - for da hadde jeg "dødd"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...