Gå til innhold

når babyen hikker


Elimie :-)

Anbefalte innlegg

Når lillingen hikker kjenner jeg det på ulike steder alt etter som hvordan den ligger. Men klarer aldri å finne ut stillingen dens. Der jeg kjenner hikkingen, hvor er det på babyen? magen, hodet eller? Noen som vet? Eller som forsto hva jeg mente...hihi...ble litt rotete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener også det må være ryggen. Min vestegutt snur seg tydligvis ofte, for jeg kjenner hikkingen på forskjellige steder Nesten hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste her inne for en stund siden at der hvor du kjenner hikkingen sterkest, der ligger nakken til baby. Vet altså ikke om det stemmer, men det kan passe veldig bra i forhold til hvordan min baby ligger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om at gutten min ligger med hodet ned siden uke 31 (er nå 35+5) og når han hikker kjenner jeg det helt nede ved trusekanten. Så jeg tror det må være nakken som de sier her.. Han har jo ikke snudd seg eller noe og hikkingen har vært på samme sted i mange uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså: Jeg har termin om 11 dager og jeg kjenner hikkingen så laaaaaangt nede i magen det er mulig å kalle det før det er utenfor, om du forstår. Dessuten dirrer rumpa og det gjør også litt vondt i underlivet på en noe merkerlig måte.

Vel, hodet er ned, men ikke festet... Ser endel skriver mage/rygg, men for meg kjennes det mer ut som om det er i hode regionen. MEN jeg har ikke peiling altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å kjenne små rytmiske dunk helt nede. Hun hikker ganske kjapt egentlig.... Mye kjappere enn det jeg gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille gutt hikker opp til flere ganger daglig. Han ligger festet med hode nede, og når han hikker kjenner jeg regelmessige "rykk" der hvor nakken hans er, på høyre side helt nederst i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det godt når Lille-stompen hikker, og det er oftest helt nede ved trusekanten. Har fått bekreftet ved UL at h*n ligger i seteleie og vet at den har ligget slik i flere uker. Er nå 36+6.

Kan jo kanskje være at bevegelsene som hikkingen skaper i barnets kropp blir "fraktet" dit jeg kjenner barnet mest? Vet ikke, men synes i alle fall det er en merkelig følelse når hele "understellet" mitt "rykker til". :D Tjihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...