Gå til innhold

Brudekrone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan få tak i brudekrone (leie)? Har tilgang til en, men det er en sånn stor en som dekker hele hodet - bruden ønsker en som er litt mindre... Hilsen nervøs forlover ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er tiara/diadem du mener, så har de dem i de fleste brudebutikker. De jeg så på kostet fra 700 og oppover...

Skrevet

Du skriver brudekrone, og da går jeg ut i fra at du mener "ornt'li" brudekrone... Prøv Husfliden, eller gjerne lokale husflidslag. Er dette "på bygda", så spør gjerne rett og slett på kommunens sentralbord! Er du heldig, så sitter det et menneske der (ofte et kvinnemenneske som er litt mer enn middels nysgjerrig...) som vet om noen som kjenner noen som har ei slik brudkrone...

Lykke til i jakten!

Skrevet

Hei.

Vet ikke om det er helt det du leter etter. Men jeg fikk et fint tips om en side jeg likte i går: www.brudobrollop.se Der er en side som heter gjør det selv, på hyre siden. Se under hår pynt. Der var det en liten enkel en.

Skrevet

Egentlig en god ide - bryllupet er på et lite sted, så nysgjerrigheten burde blomstre ganske greit ;o) Takk for tipset!

Skrevet

Lage den selv er jo egentlig lurt da... burde la seg gjøre det... godt tips - takk skal du ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...