Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Er det noen som vet hvor man kan få tak i brudekrone (leie)? Har tilgang til en, men det er en sånn stor en som dekker hele hodet - bruden ønsker en som er litt mindre... Hilsen nervøs forlover ;o)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Hvis det er tiara/diadem du mener, så har de dem i de fleste brudebutikker. De jeg så på kostet fra 700 og oppover...
Gjest Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Du skriver brudekrone, og da går jeg ut i fra at du mener "ornt'li" brudekrone... Prøv Husfliden, eller gjerne lokale husflidslag. Er dette "på bygda", så spør gjerne rett og slett på kommunens sentralbord! Er du heldig, så sitter det et menneske der (ofte et kvinnemenneske som er litt mer enn middels nysgjerrig...) som vet om noen som kjenner noen som har ei slik brudkrone... Lykke til i jakten!
kokka Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Hei. Vet ikke om det er helt det du leter etter. Men jeg fikk et fint tips om en side jeg likte i går: www.brudobrollop.se Der er en side som heter gjør det selv, på hyre siden. Se under hår pynt. Der var det en liten enkel en.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Egentlig en god ide - bryllupet er på et lite sted, så nysgjerrigheten burde blomstre ganske greit ;o) Takk for tipset!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Lage den selv er jo egentlig lurt da... burde la seg gjøre det... godt tips - takk skal du ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå