ღhælgelainnღ Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 jenta vår på 5 måneder har ikke noe spesiell soverytme på dagtid. Hun sover stort sett hele natta og våkner alt fra 06 og utover. På dagen tar hun seg små dupper innimellom. Har begynt å legge henne i sprinkelsengen hennes inne på rommet vårt, slik at hun får være mer i ro. Men i går og i dag har hun blitt veldig trøtt mot kvelden. Etter måltidet hun fikk for en times tid siden, har hun sovet som en stein. Dette gjorde hun også i går kveld. Ville ikke vekke henne og lot henne derfor sove og da sov hun faktisk til i dag morges! Bør man helst vekke dem før man tar kvelden selv, slik at de får et måltid til før natta? Ville jo tro at hun ville bli veldig urolig og kanskje gråte hvis hun ble sulten? Bør vi vekke henne i kveld før vi legger oss, hvis hun da fortsatt sover - for å gi henne et måltid igjen og skifte på henne? Eller bør hun få sove ut og våkne og gi signal selv når hun er sulten?
Mine to små Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Høres ut som om jenta di er begynt å sove natten gjennom. Etter hva jeg har hørt blir mange lagt i 19 tiden, og sover til morgenen. Vær glad om hun finner den rytmen selv så du slipper nattavvenningen!!
ღhælgelainnღ Skrevet 9. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2006 Blir bare litt engstelig for at hun ikke skal få nok mat. Hun har hittil som regel fått sitt siste måltid før natta rundt 22-tiden. Mens nå virker det altså som om hun tar kvelden allerede rundt kl 19. Hun får 5-6 måltider i døgnet og da drikker hun mellom 120-160 ml. Får også noe mm (av det lille jeg har igjen!) Men som jeg skrev i hovedinnlegget, så vil hun vel gi tegn hvis hun skulle bli sulten i løpet av kvelden eller natta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå