Gå til innhold

Tante er på plass, det innbilske hespetreet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom snikende i går, ble borte noen timer i natt og i dag og snek seg tilbake nå i kveld. Hun kan tydeligvis ikke unnvære meg, selv om jeg til tider hater henne. Men hun skal nå ha litt kred for at hun kommer i tide da ihvertfall. Så da er det bare å bite tenna sammen og satse på ny frisk. Heldigvis gleder jeg meg til å hive meg på gubben om noen dager, for det er en stund siden ja. Det er jo et godt tegn i det minste!

Et kjærlighetsbarn bør jo bli laget i heftige kjærlighetsakter, hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halla novembernatt:))

Er det mulig?!?!?Rart dissa tantene ikke skjønner tegninga! Men som du sier er jo topp at hun ikke bare "gjemmer" seg en 14 dagerstid før hun kommer smygendes.

Tvi tvi denne pp novembernatt, nå er det påtide at noen av oss først i køen får et mirakel:)

Skrevet

Ja bente, det synes jeg også, litt rettferdighet burde det være i verden!

Godt å høre at mannen din er på bedringens vei. Du får lirke deg forsiktig på'n. De skal være dausjuke før de sier nei til sex, ihvertfall er det min erfaring!

Skrevet

Hehehe.... Her gjelder det at han prioriterer kreftene riktig, ja. Så litt uti neste uke håper jeg han har litt krefter til sex:)

Ja, rettferdigheten burde seire å vi bli gravide. Vi har jo tross alt stått fremst i køen lenge. Jeg kjenner at jeg blir litt lei meg når noen blir gravide etter en pp eller to. Innemellom føles det også som noen bare kommer inn her for å fortelle at de er gravide. Missunnelsen spiller meg et puss om dagen, når jeg ser noen gravide begynner jeg nesten å gråte av missunelse -ikke bra!!

Skrevet

Det var da leit novembernatt. Jeg hadde troen på at det var en grunn til at tanta di uteblei. Ja ja det er godt du ikke har problemer med lysten da. Uten lyst er det vanskelig å fortsette babylaging. Kos det litt ekstra i dagen som kommer nå. Du fortjener det siden tanta er på besøk.

klem fra

Skrevet

Ååååååå, den drittkjærringa!!!!!!

Men jeg syns det lover godt at du allerede nå gleder deg til all sengekosen om noen dager =)

Jeg selv er inne i en periode der jeg er drittlei av "påtatt" sengekos. Var så glad når vi var ferdig nå sist, og ser heller mørkt på å kanskje skulle sette igang igjen om noen dager!

Men det er vel normalt at lysten svinger opp og ned i dette evigvarende prosjektet her.

Er skikkelig spent på om akupunkturen har god effekt på deg etterhvert. DA skal i alle fall jeg også til pers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...