Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Alle da gamle lekene er visst kjedelige... Eneste han liker er ball. Noen forslag? Har tenkt litt på gyngehest, men vet ikke helt?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Tegnesaker! Min gutt begynte i den alderen og han elsker det. Ellers er det å lage hytte/telt inne spennende:) Kanskje han får lov til å hoppe i dyner og puter også.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Noe han kan putte i hverandre? Matilde begynte på den tiden å elske å skru av og på lokk på ting (prøve i alle fall) og putte ting oppi bokser og ta det utav igjen. Trenger ikek være mer avansert enn et gammelt medisinglass eller barnematglass. Ellers selger de sånne plastkopper man kan putte oppi hverandre eller stable oppå hverandre til en billig penge også. Matilde liker/likte godt å "spise" av de koppene (på lek altså)...
Crazy mama Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Skriver under det som Yaddaline skriver. Jeg kan også foreslå slik "putte klosser i riktig hull"-leke. Det er veldig populært for min jente på 13 mnd.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Jeg har laget en egen skuffe til min sønn på kjøkkenet. Der har jeg lagt tresleiver og andre "trygge"kjøkkenting.Dette synes han er så kjekt, akkurat som han skjønner at dette er ting vi voksne bruker og da blir det jo så mye mer interessant:-) Ellers liker han puttekasser, stabletårn han kan rive ned og bøker som lager dyrelyder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå