Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 hei, har litt feber og vondt i halsen. er litt sliten pga lite søvn, men er det farlig å ha feber når man er gravid?? er i uke 28. jeg pleier til vanlig aldri å være syk, og har heller ikke hatt noen plager hittil i svangerskapet. takkknemlig om noen vet. ;O)
Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Litt feber er ikke farlig, men passerer den 39 kan det være en ide å spørre føden om du bør ta noe febernedsettende. (man skal jo helst ikke ta noen medisiner, men vet ikke om det eller overoppheting er værst..)
2011ee Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Det er ikke farlig å ha feber i svangerskapet, hadde mye feber med nr.1.
syvendehimmel, igjen, Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Heisann! Hadde selv en del feber på slutten av svangerskapet med førstemann. Ringte til føden for å høre om det var skadelig for barnet men fikk beskjed om å ta en Paracet ett par ganger i døgnet for å holde tempraturen nede og drikke masse vann. Men det var ikke snakk om å ta Paracett i dagesvis, hvis jeg ikke hadde blitt bedre etter ett par dager ville de ha undersøkt meg litt mer, men feberen var over på 2-3 dager.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Man skal ikke gå med feber over lang tid når man er gravid, da er det mye bedre å ta seg febernedsettende ( 1 gram paracet), det er ikke farlig for oss gravide..... Hilsen sykepleier )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå