Gå til innhold

Fantasier -del 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en ny tråd jeg, den andre var så lang! ;-)

Jeg har en fantasi der jeg har arrangert gravid-treff hjemme hos meg, der alle er kåte jenter som ikke får tilfredsstillt alle sine lyster på hjemmebane...Kjæresten er på jobb og jeg er alene hjemme.

De fleste er også jenter som ikke har noe i mot andre jenter, og vi bestemmer oss for å hjelpe hverandre litt, og vi ender med en skikkelig jenteorgie der hele sexleketøysamlingen min, både stort og smått, hentes frem.

Plutselig kommer mannen min hjem, og jeg blir litt brydd, men det er flere av de andre som utbryter at det kan være godt med litt hjelp. Kjæresten min er ikke akkurat uvillig og vil gjerne hjelpe til, og ber alle som vil ha pikk legge seg på rekke og rad i den store sengen... Mens han knuller en etter en, hjelper jeg til med tunge og fingre, og ser den deilige pikken hans gli inn i fitte etter fitte..

Hm, kanskje jeg og kjæresten kan starte en slags "klubb" der vi hjelper kåte, gravide..? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herreguuuuuuuuuud *hjelp* :-(

Du mener ikke dette seriøst?

Skrevet

Jeg har en fantasi der jeg tar alle pripne kvinnfolk hardt i rompa til de blør!

Skrevet

Nå er det kanskje jeg som er særdeles lite prippen her men, er denne fantasien noe å ta på vei for? Det er jo en fantasi? Og som det er kommet frem flere ganger i dette forumet er det slett ikke alle som gjør noe med fantasiene sine..

En annen ting, denne fantasien er jo bare barnemat i forhold til mye annet jeg har lest i den andre fantasitråden.

Nei, la nå folk ha fantasiene sine for seg selv! ;)

Skrevet

Haha :D Jeg må le litt... da får du jaggu nok å gjøre, for det finnes MYE pripne kvinnfolk rundtom! :D

Skrevet

Hehe må jo flire litt... synes det var litt morsomt:)

Ja gjør det.. Helt enig.. de vet ikke hva de går glipp av;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...