Gå til innhold

Ang vekt og de debattene, nytt forum?


FrkVissVass

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det er mye diskusjoner rundt vekt og slanking og overvekt og store babyer osv osv osv. Slike temaer kan være svært sårbare for mange i ett svangerskap og mange har ekstra vanskelig for å holde vekten i de månedene.

Noen har sterke meninger om dette og behov for å spørre og diskutere, noe som også er vanlig da vi gravide lurer på "alt" men kanskje det er bruk for ett eget forum der det diskuteres og tipses og vekt og mosjon og sunt/usunt?

Da kan de som blir støtt av det eller er uintr slippe det forumet hvis de ikke vil , slik som man kan unngå feks... assistert befruktning (kun som eksempel) hvis det ikke er en aktuell problemstilling for dem.

Jeg ser det er ett forum for de som er 90 pluss, men det er jo ikke så aktuelt for de som er slanke eller ikke fullt så store.

Man får beklage om denne saken har vært opp før, jeg er ganske ny her og klarer ikke finne det når jeg leter så...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Takk for tipset!

Nå har jeg gjort om på kostholdsdebatten slik at den også handler om trening. Si fra om dette ikke er nok, men vi kan jo prøve det en stund først.

Det er jo to viktige temaer dette i dagens samfunn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...