Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 På skravlesiden idag så jeg en overskrift der en jente ber om råd til å kjøpe bursdagspresang til sin mamma som blir 40 år!!!!!!!!!!!!!!! og der sitter jeg med en liten baby og er 40 år og nybakt mamma.... og skravler hilfe..... kunne jeg faktisk vært bestemor nå.......????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Hi hi....ja tenk det:-) Jeg er 39 og har ei på 18 år, ei på 13 og ei på 4 mnd. Så i teorien kan jeg også bli bestemor nå.....
Velve Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 He-he...jeg er 42 og min elste blir 25...jeg er ikke bestemor. Husker godt når jeg fikk mitt 1. barn; min mor var 40 år og jeg synes hun var styggammel.....
Gjest Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Jeg ble bestemor da jeg var 39 år, jeg! Og moren min ble bestemor da hun var 38 og oldemor da hun var 59. Så dere er litt sent ute, ja. ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Sønnen er 9 mån og jeg 32. Kunne godt ha vært enda litt eldre men mannen ville ha unger før han er 40 (er 38). Tror bare det er her hos DiB det virker som om alle får barn når de er i begynnelsen av 20åra. Gjennomsnittalderen begynner å nærme seg 30 og det er helt greit. Mange her inne hadde faktisk godt av å vente noen år. Når jeg leser om fjortisproblemene deres lurer jeg på om det var lurt av dem å stifte familie allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå