Gå til innhold

Til alle dere som har født før!


Jompi 24/08 og fødeklar!

Anbefalte innlegg

Hvor lenge før fødselen merket dere at noe var på gang? Hva var de første tegnene som meldte seg? Jeg er førstegangs og har ikke helt greie på dette:) Men kjenner av og til bittelitt murringer helt nederst, tenkte kanskje det kunne være en liten begynnelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det sånn, så er det ikke tvil når det starter. Når riene begynner , er det som regel en viss regelmessighet i dem, de begynner svakt og blir gradvis vondere, samt at d skal komme blod på papiret ved do besøk.

 

Tiden mellom riene blir kortere og riene varer lengre, ta tiden i mellom og hvor lenge de varer før du ringer føden.

 

Jeg har født 2 ganger før, første fødsel fra jeg kjente at noe var på gang til jenta var født tok 4, 5 timer og med andremann tok det 3,5 timer.

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født èn gang før, og da startet det med vannavgang, 10 dager på overtid. Ingen slimpropp, tegningsblødning, mensmurring, rier eller andre forvarsler. Etter vannet kom riene med 4 min mellomrom, og 12 timer etter kom jenta vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første tegnene hos meg var at jeg var svimmel hele den dagen...merket ikke noe annet før vannet gikk over midnatt. Riene begynte 2,5 time etter det. Da var det ingen tvil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang merket jeg ingenting før jeg våknet av rier midt på natten. Med andremann merket jeg en merkelig form for vondt i ryggen mens jeg gikk tur en lørdagsformiddag. Klokken seks om morgenen merket jeg at noe skjedde, en form for nedpress, og syv var jeg i fullt riearbeide...

 

Føler bestandig at noe er på gang de siste ukene, men det er kun innbildning fra min side....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg har merket det ein time før guttene var kommet til verden med dei 2 første , 6og 2 uker før tida .

vi hadde det travelt med å komme oss frem til sykehuset da og var framme 12og 20 min før fødselen.

tredje gutten ble satt i gang 2 uker før og da tok det 3 timer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...