Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Har "alle" med babyer på 7 mnd tatt ut baggen i vogna nå?
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 jeg har tatt den ut ja! min er 7 1/2 mnd nå, og han kan å sitte sjøl!!
*Magic* Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Den har jeg brukt en stund ja:) Gullet er straks 7 mnd.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Vi tok i bruk sportsdelen da lille passerte 6mnd..... (har duovogn, ikke kombi ...)
Gemini77 Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Vi byttet over til sportsvogna for et par uker siden.. da han var 5 mnd gammel--
-Bobsi Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Vi konverterte softbagen til pose da hun var ca 5 mnd
lykkelii Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 har duovogn og har akkurat byttet til sportsdelen-småen er 7 mnd om ei uke og begynte å bli for lang for bagen samt at han gjærne ville sitte når han er våken :-D
nibbler Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 har ikke byttet til sporstdelen. hun sover mye i vogna. og skal hun sitte så paker jeg noe bak ryggen hennes. hun er 7 mnd
Snorkfrøkna Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Vi bruker fortsatt bagen - Snupp er 6,5 måned (vi har Brio duo). Hun sitter ikke selv ennå, og sportsdelen kan dessverre ikke legges helt flatt. Vil forsøke å vente til hun kan sette seg opp selv, iallfall sitte selv (vi får se hva hun "krever" selv.. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #11 Skrevet 9. august 2006 Hehe, jenta mi er 91/2 mnd og setter seg fortsatt ikke opp selv, men hun får selvsagt sitte i sportsvogndelen. Tror ikke du (snorkfrøken) bør være så redd for det. Vi tok ut baggen da hun var rundt 6 mnd, for da ville hun ikke ligge i den lenger. I starten fikk hun mest ligge, men satt også. Nå satt hun fint ganske tidlig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå