Gå til innhold

Sportsdelen og 7 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har "alle" med babyer på 7 mnd tatt ut baggen i vogna nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har tatt den ut ja! min er 7 1/2 mnd nå, og han kan å sitte sjøl!!

Skrevet

Flere som har tatt ut eller ikke?

Skrevet

Den har jeg brukt en stund ja:) Gullet er straks 7 mnd.

Skrevet

Vi tok i bruk sportsdelen da lille passerte 6mnd..... (har duovogn, ikke kombi ...)

Skrevet

Vi byttet over til sportsvogna for et par uker siden.. da han var 5 mnd gammel--

Skrevet

Vi konverterte softbagen til pose da hun var ca 5 mnd

Skrevet

har duovogn og har akkurat byttet til sportsdelen-småen er 7 mnd om ei uke og begynte å bli for lang for bagen samt at han gjærne ville sitte når han er våken :-D

Skrevet

har ikke byttet til sporstdelen. hun sover mye i vogna. og skal hun sitte så paker jeg noe bak ryggen hennes. hun er 7 mnd

Skrevet

Vi bruker fortsatt bagen - Snupp er 6,5 måned (vi har Brio duo). Hun sitter ikke selv ennå, og sportsdelen kan dessverre ikke legges helt flatt. Vil forsøke å vente til hun kan sette seg opp selv, iallfall sitte selv (vi får se hva hun "krever" selv.. :-)

Skrevet

Hehe, jenta mi er 91/2 mnd og setter seg fortsatt ikke opp selv, men hun får selvsagt sitte i sportsvogndelen. Tror ikke du (snorkfrøken) bør være så redd for det. Vi tok ut baggen da hun var rundt 6 mnd, for da ville hun ikke ligge i den lenger. I starten fikk hun mest ligge, men satt også. Nå satt hun fint ganske tidlig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...