Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Har byttet ut sprinkelsengen, fordi han bare klatret ut av den...Men nå er han helt ekstrem-rekker nesten ikke å få han opp i sengen før han hopper ut..og slik kan vi holde på i flere timer..Noen gode råd? Har en kosestund i sengen før han blir alene på rommet, men det hjelper ingenting...
Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Jeg aner dessverre ikke, men dytter ihvertfall opp for deg nå da... Håper noen kan hjelpe deg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Bli sint på ham? La ham sove (sovne) med deg? Sprinelseng med tak?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Man kan få kjøpt sengehimmel ala telttak på ikea.. kanskje litt spennende å inngå en liten "avtale" med ham om han får den? (Litt inspirert av disse tv-programmene jeg da.. Usikker på om det fungerer i praksis, men er vel verdt et forsøk?) Og så er det nok litt spennende å ligge under en f.eks. stjernehimmel da!
Maud Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Det høres ut som om dette er en morsom lek for ham. Jeg ville ha vært inne hos ham i noen kvelder og lagt ham tilbake i sengen med en gang han står opp. Sett deg i en stol med ryggen til og les eller noe sånt slik at han ikke får masse positiv oppmerksomhet og legg ham ned uten å si noe annet enn at nå er det natt og du skal sove. Det kan kanskje ta noen dager og være litt slitsomt, men lurt å gjøre det nå før han får en enda klarere vane på å stå opp igjen...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 takk for et godt tips! dette skal prøves ut i kveld! Er vel allerede en lek for han, holdt på en time i går og så nå håper jeg detet fungerer !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå