Gå til innhold

byttet til stor seng-hjeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har byttet ut sprinkelsengen, fordi han bare klatret ut av den...Men nå er han helt ekstrem-rekker nesten ikke å få han opp i sengen før han hopper ut..og slik kan vi holde på i flere timer..Noen gode råd? Har en kosestund i sengen før han blir alene på rommet, men det hjelper ingenting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner dessverre ikke, men dytter ihvertfall opp for deg nå da... Håper noen kan hjelpe deg.

Skrevet

Bli sint på ham?

La ham sove (sovne) med deg?

Sprinelseng med tak?

Skrevet

Man kan få kjøpt sengehimmel ala telttak på ikea.. kanskje litt spennende å inngå en liten "avtale" med ham om han får den?

(Litt inspirert av disse tv-programmene jeg da.. Usikker på om det fungerer i praksis, men er vel verdt et forsøk?)

Og så er det nok litt spennende å ligge under en f.eks. stjernehimmel da!

Skrevet

Det høres ut som om dette er en morsom lek for ham. Jeg ville ha vært inne hos ham i noen kvelder og lagt ham tilbake i sengen med en gang han står opp. Sett deg i en stol med ryggen til og les eller noe sånt slik at han ikke får masse positiv oppmerksomhet og legg ham ned uten å si noe annet enn at nå er det natt og du skal sove. Det kan kanskje ta noen dager og være litt slitsomt, men lurt å gjøre det nå før han får en enda klarere vane på å stå opp igjen...

Skrevet

takk for et godt tips! dette skal prøves ut i kveld! Er vel allerede en lek for han, holdt på en time i går og så nå håper jeg detet fungerer !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...