Gå til innhold

ble litt i tvil nå jeg ang barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått 100% plass i en privat barnehage til lillesnuppa, har takket ja, og alt skulle vært i den sjønneste orden...

1.august sendte jeg mail til barnehagen, og ba om å få redusert til 50% plass. Har pratet med styrer, som sier det ikke lar seg gjøre fordi det ikke er noen som vil dele(er ingen som har søkt 50% plass).

Hun er jo bare 9 mnd, og lillebabyen vår enda.

Situasjonen vår er at jeg har kun helgejobb nå, selvfølgelig er det mulighet for jobb da jeg har endel søknader inne. Men pappaen jobber en plass det ofte er lite å gjøre på vinteren, og han kan så og si bestemme arbeidstiden sin selv, dvs Må jeg på jobb en dag, kan han være hjemme, eller komme tidligere hjem om jeg må på kveldsvakt.

Økonomisk sett vil vi jo komme best ut om jeg sier opp barnehageplassen, da får vi jo kontantstøtte, slipper barnehageutgifter, samtidig som vi jo faktisk kan jobbe litt begge to.

På en annen måte, får jeg fast 100% stilling noen plass er jo det utrolig dumt å ha sagt opp barnehageplassen.

Noen som har søkt om permisjon fra barnehagen fram til Januar eller noe slikt,og fått det?

Vil ha litt synspunkter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ofte lettere å få permisjon for et helt bhg.år om gangen, fordi det da er lettere å finne noen som kan fylle plassen. Men det er jo alltids verdt et forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...