Gå til innhold

Hvilke posen bruker dere til søppel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør igjen jeg, siden responsen var så dårlig sist:)

Vi har jo pleid å bruke de bæreposene vi kjøper når vi handler mat. Men nå trenger vi flere poser, fordi vi faktisk kaster mer søppel i form av plast, matrester, nikk-nakk, bleier osv..

Hva lønner seg? Kjøpe flere bæreposer enn man trenger til matvarene? Eller kjøpe egne poser på rull?

Og til deg som foreslo Sangenic på badet, så har vi prøvd det. Var jo helt ok å bruke det egentlig, men posene kosta jo flesk da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker søppelposer kjøpt på rull, på Rema til kjøkkensøpla, og bæreposer på badet. I perioder med lite bæreposer bruker vi også posene på rull på badet også.

Skrevet

herregud.. jeg svømmer i poser jeg.. som vi kjøper når vi handler mat.. mange ganger jeg kaset en bærepose som er full med bæreposer også.. siden det er så mange her.. jeg må si dere er flink hvis dere går tom.. skjer aldri her det nei.. selv om at jeg prøver å bli flink til å ta med meg poser i butikken sån at jeg ikke skal kjøpe flere..

Skrevet

Bruker posene vi får når vi kjøper noe i de forskjellige butikkene. Og så har jeg bleiebøtte til snuppa sine bleier.

Skrevet

Vi handler så mye at posene aldri tar slutt :o)

Huff, tenker på all søpla da ;o)

Skrevet

Kjøper rull med 100 stk hvite poser som vi bruker på badet og vanlige bæreposer på kjøkkenet.

Skrevet

Butikkposer til restavfall, må sortere matavfall i egen pose, bleier i egen pose, papir i egen pose, får disse posene fra revovasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...