Gå til innhold

hvor ofte modningsakupunktur siste ukene?


Gjest

Anbefalte innlegg

var til en beh sist fredag, igjen idag og skal neste onsdag. burde jeg ha en i mellom? har svart veldig bra på de nålene som sattes fredag, modningen er godt igang, og da tenker jeg at man kanskje bare skulle kjøre på litt!?

 

termin om 13 dager:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk to ganger i uken fra uke 36 frem til jeg nå er over termin. Var hos jormor i dag 41 uker på vei og var nesten ikke moden. Festlig! Det var de pengene rett i dass! Neida, håper fremdeles at all akupunkturen skal lette åpningstiden og fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frantic

Jeg har hatt ca samme hyppighet som deg. Var også idag og har hatt god effekt så langt, så jeg spurte om en behandling til før helgen, så jeg fikk time også på fredag. Litt av grunnen er at jeg har min mor på besøk frem til søndag, og det hadde vært veldig praktisk med barnevakt tilgjengelig hvis fødselen skulle starte -hehe :-) Har ikke familie boende her i Stavanger, så vi sliter litt med barnevakt kabalen nå i disse ferietider......

 

Føler du for det så kan du jo se om du får en behandling midt imellom? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frantic hvor fikk du akupunktur i stavanger? Bor i stavanger selv og vil begynne med akupunktur fra uke 36-38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte jm min igår, hun jobber også på fødeloftet der jeg skal føde. jeg skal inn til henne for en ekstra omgang med nåler på mandag, og så får jeg flere på onsdag når jeg skal til henne på kontroll.. håper virkelig at det snart starter, for nå gidde rjeg ikke mer!! kjenner jeg begynner bli tykk i hender og føtter, og en vektøkning på 20 kg på en ellers spinkel kropp er ganske tngt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...